خبرهای داغ:
امام جمعه موقت دامغان گفت: ساقط کردن پهباد آمریکایی و توقیف نفتکش انگلیسی توسط پاسداران غیور وطن در واقع نابود کردن شوکت و اقتدار پوشالی آمریکای جنایتکار و روباه پیر انگلیس در دنیا بود.
کد خبر: ۹۱۶۵۷۶۳
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی جیرانی در خطبه‌های وحدت بخش و دشمن شکن نماز جمعه این هفته دامغان ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت امام هادی (علیه السلام) به ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی در سال ۶۹ اشاره کرد و اظهار داشت: آزادگان ایران اسلامی سالیان سال به دست رژیمی منحوس اسیر بودند، اما آزادگی، عزتمندی، شرافت و ولایتمداری خود را حفظ کردند.

امام جمعه موقت دامغان با اشاره به بیان شریف امام خمینی (ره) در توصیف جایگاه شهدا، آزادگان و ایثارگران افزود: زبان ما از ترسیم مقام بلند پایه عزیزانی که برای اعتلای کلمه حق و دفاع از اسلام و کشور اسلامی از جان و مال خود گذشتند عاجز است، عزتی که امروز در نظام اسلامی از آن برخورداریم و برخی متأسفانه قدردان آن نیستند، حاصل ایثارگری و جانبازی شهیدان جانبازان و آزادگان و صبر و ایستادگی خانواده آنان است.

وی با بیان اینکه نیرو‌های غیور نظامی کشور بالاخص سبزپوشان سپاه پاسداران با توقیف نفتکش استعمارگر پیر انگلیس و ساقط کردن پهپاد آمریکایی عزت بیش از پیش را برای ملت ایران اسلامی به ارمغان آوردند گفت: در واقع ما تنها پهپاد آمریکایی را ساقط نکردیم بلکه شوکت این حکومت خونریز را در دنیا ساقط و اقتدار پوشالی آن‌ها را نابود کردیم.

خطیب نماز جمعه این هفته دامغان خاطرنشان کرد: انگلیس که خود را یکه تاز سیاست دنیا می‌داند و ۵۰ کشور را زیر سلطه خود داشته و همچنان بسیاری از آن‌ها را به عنوان مستعمره خود دارد برای آزادی نفتکش توقیف شده خود دست به دامان عراق و واسطه کردن این کشور می‌شود، این‌ها همه گواهی بر اقتدار و عزت ملت بزرگ ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین جیرانی با بیان اینکه صبر و مقاومت ملت و ایثارگری فرزندان میهن اسلامی در عرصه‌های مختلف سبب شده است که دشمن از اقتدار ایران اسلامی دچار هراس شود، اضافه کرد: متأسفانه برخی از مسئولان که بار‌ها مشاهده نموده اند آمریکا و اروپا به هیچ عهد و پیمانی پایبند نیستند، امروز نیز از مذاکره سخن به میان می‌آورند و همچنان برطبل سازش با دشمن می‌کوبند.

امام جمعه موقت دامغان در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر خم، روز اکمال دین و اتمام نعمت اظهار داشت: عید غدیر، عید همه مسلمانان و جهان اسلام است و تعلق به گروه خاصی ندارد هرگز نباید عید غدیر را محدود به عده و افراد خاص کنیم، همه باید در عید ولایت و بزرگترین عید مسلمین لباس نو برتن کنیم و به دیدار یکدیگر برویم و شکر گذار نعمت ولایت علی (ع) و فرزندان پاکش و جای گرفتن محبت اهل بیت (ع) در دلهایمان باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها