خبرهای داغ:

591 آزاده قمی بین پنج تا هشت سال در زندان‌های بعث شکنجه می‌شدند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: استان قم ۵۹۱ آزاده دارد که در طول این‌ سال‌ها ۱۲ تَن از آنان به شهادت رسیده‌اند و 33 تن نیز جزو نخبگان هستند.
کد خبر: ۹۱۶۵۷۵۰
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سیدجواد هاشمی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم در مصلی قم، با اشاره به ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن، با تاکید بر ایستادگی آزادگان در کشمکش‌های درگیری با نظام سلطه تا آخرین فشنگ و قطره خون اظهار کرد: استان قم ۵۹۱ آزاده دارد که در طول این سال‌ها ۱۲ تَن از آنان به شهادت رسیده‌اند و ۳۳ تن نیز جزو نخبگان هستند.

وی با بیان اینکه برخی از آزادگان قمی بین پنج تا هشت سال، در زندان‌های مختلف عراق شکنجه و تهدید شده‌اند گفت: هیچ‌یک از این آزادگان قهرمان با این همه فشار و تهدید و شکنجه زیر بار تسلیم و شکست نرفتند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم ایستادگی و صلابت نفس آزادگان انقلاب اسلامی در برابر تهدید و شکنجه‌های دشمنان را یک شکوه و افتخار بزرگ دانست و افزود: بالاخره این آزادگان قهرمان ۲۶ مردادماه به میهن اسلامی بازگشتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جنایت‌های آل سعود در یمن اشاره کرد و با تاکید بر اینکه اقدامات ددمنشانه عربستان سعودی با همکاری آمریکا بدون پاسخ نخواهد ماند گفت: عربستان سعودی جنایت‌های وحشیانه‌ای را در حق مردم بی دفاع یمن انجام می‌دهد.

وی همچنین با اشاره به توقیف و آزادی نفتکش ایرانی گریس یک و سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: اقدام انگلیس در توقیف این نفتکش توسط قهرمانان سپاه بی پاسخ نمی‌ماند؛ پس از سرنگونی پهپادنیز، رئیس جمهور آمریکا دستور حمله فوری به ایران را داد، اما وقتی مختصات قدرت ایران را سنجید از تصمیم خود پشیمان شد.
ارسال نظرات