خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: مردم آذربایجان غربی در 40 سال گذشته همواره در راه دفاع از میهن جان فشانی کرده اند.
کد خبر: ۹۱۶۵۷۲۴
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سرتیپ دوم حبیب شهسواری صبح امروز در مراسم گرامیداشت عملیات نصر ۷ که در یادمان شهدای بلفت و دوپازا سردشت برگزار شد، اظهار کرد: این مکانی که در آن حضور داریم در واقع محل عروج فرزندان این مرز و بوم است، رزمندگانی که در همه حال با اخلاص از جان خود گذشتند تا ما امروز با آسودگی و در امنیت زندگی کنیم.

وی افزود: سردشت سرزمینی است که عاشقان خداوند و سربازان امام خمینی (ره) با پیروی از آموزه‌های دینی و انقلابی از جان خود گذشتند و امروز هم پس از ۴۰ دهه از عمر انقلاب نشان دادند که به هیچ وجه در مقابل دشمن سر تعظیم فرود نمی‌آورند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: جز سردشت شهری در دنیا نمی‌توان پیدا کرد که با بمباران شیمیایی مورد تجاوز دشمنان قرار گرفته باشد، هنوز هم سینه مجروحان بمباران شیمیایی سردشت با زخم و دردهای آن زمان مملو شده است.

سردار شهسواری با بیان اینکه برخی از استان‌ها تنها ۸ سال در جنگ تحمیلی نقش‌آفرینی کردند، تاکید کرد: آذربایجان‌غربی در طول این ۴۰ سال در همه حال از مرز و بوم ایران اسلامی دفاع کرده و همچنان این راه ادامه دارد و شهدای بسیاری را در این چند دهه تقدیم نظام و انقلاب می‌کند.

وی، با اشاره به اقتدار روز افزون کشورمان در توقیف نفتکش انگلیس در خلیج فارس و سرنگونی پهپاد جاسوسی در ارتفاع ۴۶ هزار پایی، افزود: چنین اقداماتی قدرت نظام و انقلاب را بیش از پیش به جهانیان نشان می‌دهد.

شهسواری تصریح کرد: به هیچ وجه از دشمنان واهمه نداریم و اگر روزی در مقابل توطئه آنان از خود دفاع کنیم مطمئنا به همگان اعلام می‌کنیم که چنین اقدامی توسط ما صورت گرفته و تخریب‌هایی که علیه کشورمان صورت می‌گیرد بیانگر ترس آنان است.

انتهای پیام

ارسال نظرات