خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

هیئات حسینی از نصب علم عزا پیش از عید غدیر خودداری کنند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تبریک عید بزرگ غدیر از هیات های حسینی خواست از نصب پرچم عزای سید و سلار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین قبل عید ولایت و امامت خودداری کنند.
کد خبر: ۹۱۶۵۷۱۲
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در خطبه های نمازجمعه این هفته با طرح روز شمار آخرین سفر حج پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و واقعه غدیر گفت: عید غدیرخم بنیان گذار ولایت و امامت است که به امر خداوند متعال و بدست آخرین پیامبر الهی انجام شده است و از جایگاه و منزلت بزرگ در نزد اهل بیت و تشیع برخوردار است.
وی ادامه داد: اجرای صحیح مراسم حج و انجام واجبات و مستحبات و تعیین جانشین بعداز خود و ابلاغ امر امامت و ولایت حضرت امام علی علیه السلام آخرین فرامین الهی به پیامبر در آخرین حج ایشان بود.

حجت الاسلام آل هاشم در ادامه تذکرات انتخاباتی خطاب به افراد علاقمند به نامزدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: تخصص و تعهد دو اصل مهم و اساسی در بین نامزد های احتمالی است که باید با درنظر گرفتن توانایی و کارایی لازم و تعهد و تقوا وارد مجلس شوند تا در خدمتگزاری به جامعه اسلامی مفید واقع شوند.

وی در بخش دیگری از خطبه های این هفته تبریز با بیان اینکه آزادگان سخت دوران زندگی و جوانی خود را در راه خدا فدا کرده اند اظهارداشت: آزادگان عزیز شما با خدا معامله کرده اید و صبر و استقامت شما و خانواده شما به اسلام آبرو داده است.
حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد: بنیاد شهید و سایر مسئولان متوجه باشند که آزادگان مانند دیگر جامعه ایثارگری با مشکلاتی مواجه هستند که نباید حل این مشکلات در پیچ و خم بروکراسی های اداری غبار غفلت بگیرد.

وی در ادامه با اشاره به دیدار دست اندارکاران بسیج سازندگی با رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت : بسیج سازندگی در زمان مواجه مردم با مخاطرات طبیعی و همچنین رفع محرومیت های جامعه خدمات بزرگ و بسیاری را از خود به یادگار میگذارد.
حجت الاسلام آل هاشم تاکید کرد: باید هرکس در هر جایگاهی که باشد در راستای شعار خدمات رسانی به مردم برای تحقق عدالت گام موثر بردارد.
امام جمعه تبریز افزود : فرهنگ جهادی با حمایت از بسیج سازندگی فراگیر می شود از این رو اخبار و خدمات جوانان در این زمینه باید بیش از گذشته منعکس شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار