خبرهای داغ:
کارشناس تربیتی:

هدایت یافتگان کسانی هستند که صبور باشند

کارشناس تربیتی گفت: انسان‌های صبور هدایت یافته‌اند بنابراین اگر خواستیم به صبوری برسیم باید تلاش کنیم خوبی‌ها و نعمت‌ها را ببینیم.
کد خبر: ۹۱۶۵۶۶۹
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹

هدایت یافتگان کسانی هستند که صبور باشندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی سرلک شامگاه پنجشنبه در جمع خانواده‌های فرماندهان پایگاه‌ها و مسئولین سپاه ناحیه همدان ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، اظهار داشت: خداوند برنامه‌نویسی بی‌نظیر است که برای هرکس یک برنامه‌ای دارد.

وی گفت: خداوند می‌خواهد ببیند در این تونل و شرایط سخت و پیچیده که پشت سر گذاشتیم هر فردی چه عکس العملی دارد.

کارشناس تربیتی با بیان اینکه صبر یعنی با منطق خدا به مشکلات نگاه کردن، افزود: باید در برابر تمام مشکلات صبور باشیم و شکر خداوند را به جا آوریم که خود نشانه ظرفیت است؛ این صبر علامت هدایت است.

وی با بیان اینکه صبر انسان را به فهم و رشد می‌رساند، ادامه داد: انسانی که صبور باشد پرتلاش است، صبور یعنی در برابر رأی و تدبیر خداوند تسلیم است.

این کارشناسی تربیتی تصریح کرد: انسان‌های صبور هدایت یافته‌اند بنابراین اگر خواستیم به صبوری برسیم باید تلاش کنیم خوبی‌ها و نعمت‌ها را ببینیم، تلاش زیبا را ستایش کنیم و قدردانی را در خود پرورش دهیم تا به ظرفیت صبوری برسیم.

وی با بیان اینکه خانه باید محیط عشق و محبت باشد، ابراز داشت: محیط خانه نباید مانند پادگان باشد؛ مسیر خانواده مقصدش بهشت است و ما باید رفتار در خانواده را از امام(ره) بیاموزیم که چگونه با خانواده خود رفتار می‌کردند چراکه پیامبر(ص) می‌فرمایند بهترین شما بر من کسی است که در خانواده مهربان‌ترین باشد.

در پایان این مراسم نیز گروه سرود آوای خضرا از پایگاه گیوه‌کش مسجد حضرت ابوالفضل(ع) به اجرای دو سرود پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار