خبرهای داغ:
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جریان سفر به استان خوزستان و بازدید از مناطق سیل‌زده به قولی که چندماه پیش به یکی از خانواده‌های حمیدیه‌ای داده بود عمل کرد.
کد خبر: ۹۱۶۵۶۴۳
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۱

به گزارش بسیج ؛ ابتدای امسال، زمانی که سیل چند شهر خوزستان را فرا گرفته بود، مسئولان محلی برای حفظ جان مردم، دستور تخلیه مناطق مختلفی را صادر کردند و در این میان برخی از ساکنان برای تخلیه، از خود مقاومت نشان دادند.

هنگامی که کرخه طغیان کرده بود و چیزی نمانده بود که حمدیه کاملا زیر آب برود مردم این شهرستان به همراه نیروهای جهادگر بسیجی از سراسر کشور مقاومت جانانه‌ای کردند که سبب شد آب وارد شهر نشود.

در این حین یکی از منازل مسکونی، برای تخلیه و انحراف آب، باید تخریب می شد اما شرایط به گونه ای بود که به دلیل عدم همراهی صاحب آن منزل عملیات مقابله با سیل با اختلالی مواجه شده بود.

سردار سلامی که در آن زمان، جانشین فرمانده کل سپاه بود، در بازدید از این منطقه، متوجه موضوع می شود و با صاحبخانه گفتگو کرده و شخصاً قول بازسازی منزل وی را می دهد.

با این اقدام سردار سلامی، آن خانه تخریب شد و عملیات تخلیه و انحراف سیلاب ادامه پیدا کرد.

اکنون پس از گذشت حدود 4 ماه، سرلشکر سلامی که اکنون فرمانده کل سپاه پاسداران است، پیش از ظهر امروز به حمیدیه سفر کرد و منزل تازه احداث شده این خانواده را به آنها تحویل داد تا به قول خود عمل کرده باشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها