نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس گفت: برخورد با مافیا در وزارت بهداشت چه در دارو و چه در درمان نیازمند توجه بیشتری دارد چراکه امروز برخی ها کارچاق کن درمان هستند و باید با این مقابله شود.
کد خبر: ۹۱۶۵۶۱۶
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ علیرضا سلیمی نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس با اشاره به اینکه از زمان آغاز مسئولیت نمکی در وزارت بهداشت و درمان یک روند روبه رشد در این وزارتخانه را شاهد هستیم گفت: وزیر مبارزه با مافیای دارو را پیگیری کردند و موضع گیری های شفاف در این خصوص داشتند که مردم را امیدوار کرده است و در واقع مبارزه با مافیا از هر نوعی سخت است و شخص وزیر تمام قد به میدان آمده اند.

سلیمی اظهار کرد: همچنین از زمان وزیر بهداشت ثباتی در قیمت ها ایجاد شده است در حالی که در سال گذشته یک تنش جدی در قیمت ها داشتیم و امسال تفاوت قیمت ها با سال گذشته بسیار چشمگیر است و امید بخش است.

وی ادامه داد: مردمی بودن و حوصله و صبوری ایشان و برخورد با مردم قابل تقدیر است ولی برخورد با مافیا در وزارت بهداشت چه در دارو و چه در درمان نیازمند توجه بیشتری دارد چراکه امروز برخی ها کارچاق کن درمان هستند و باید با این مقابله شود.

نماینده مردم محلات و دلیجان گفت: توجه به نقاط محروم و رسیدگی بیشتر به آنها در حوزه درمان و پزشکی برای تحقق عدالت بهداشت و درمان نیز باید جدی تر باشد.

وی ادامه داد: تکمیل پروژه های درمانی در دلیجان و محلات یک اولویت است و سی تی اسکن دلیجان که قول آن در سفر داده شد باید پیگیری شود.

سلیمی بیان کرد: محلات با یک ظرفیت ۶۰ درصدی گردشگری نیازمند یک نگاه ویژه تر است چراکه جمعیت شناور زیادی در اینجا مستقر است و باید به این قطب گردشگری توجه شود.

نماینده محلات و دلیجان گفت: برخی از بیمارستان ها بدهی دارند که باید برای تسویه آنها بیشتر تلاش کرد و همچنین کمبود آمبولانس نیز باید مشکل آن حل شود.

سلیمانی فرماندار دلیجان نیز در این جلسه گفت: شهرستان دلیجان در کریدور شمال، جنوب و مرکز قرار گرفته و میزبان اتباع بیگانه قابل توجهی است که امروز بیش از ۱۲ هزار نفر را اتباع بیگانه شامل می شوند که فشار مضاعفی به شهرستان و به خصوص به حوزه به بهداشت و درمان وارد کرده است.

سلیمانی بیان کرد: برای تکمیل بیمارستان دلیجان ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد که MRI آن نیز توسط خیرین تامین شده است و درمانگاه دهستان دو دهک برای تکمیل نیازمند ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار است که نیاز است تصمیماتی در این خصوص گرفته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات