خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: در بحث واقعه غدیر آنچه مهم و حساس است و از آن غفلت شده، این است که پیامبراکرم(ص) حضرت علی(ع) را به عنوان امیرالمومنین معرفی کرده که این یک غفلت تاریخی است.
کد خبر: ۹۱۶۵۶۰۱
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸

نسبت به واقعه غدیر خم غفلت تاریخی شده است/ ضرورت احیای این واقعه غدیر خمبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمود قربانی در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات سپاه ناحیه همدان برگزار شد ضمن تبریک عید سعید غدیرخم، اظهار داشت: در بحث واقعه غدیر آنچه مهم و حساس است و در بحث سال دهم هجرت اتفاق افتاد و از آن غفلت شده، این است که پیامبراکرم(ص) حضرت علی(ع) را به عنوان امیرالمومنین معرفی کرده که این یک غفلت تاریخی است.

وی با اشاره به ضرورت احیای این واقعه مهم در تاریخ اسلام گفت: پیامبر ۱۰سال متوالی سخت‌ترین شکنجه‌ها را متحمل شدند و اسلام را پایه‌ریزی کردند و جانشین خود را انتخاب کرد که همه ما بتوانیم این مطلب را جا بیندازیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: امروز در روز غدیر بحث جانشین و وصایت حضرت محمد (ص) مطرح است و خداوند توفیق دهد رهرو خوبی برای حضرت علی (ع) باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات