فرماندار بویراحمد در نشست شورای اداری این شهرستان گفت: باخبر شدیم یکی از سرمایه‌های معنوی استان عالم ربانی آیت‌الله میرآحمد تقوی صبح امروز دارفانی را وداع گفت که این ضایعه را به همه مردم کهگیلویه و بویراحمد تسلیت عرض می‌کنم.
کد خبر: ۹۱۶۵۵۹۲
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴
شاهرخ کناری افزود: در آستانه انتخابات شاهد تجمعات و افزایش نارضایتی‌ها مردم از عملکرد دستگاه‌ها هستیم و مسئولان باید پاسخگوی مردم باشند چرا که حق مردم این نیست که در اتاق‌هایمان را به روی آن‌ها ببندیم و آن‌ها را به استانداری، سپاه و دستگاه‌های نظارتی ارجاع دهیم، وظیفه دارید وضعیت مردم را رصد کنید و اگر اعتبارات گویای رفع مشکلات مردم نبود اطلاع دهید.
وی با اشاره به اینکه آمریکا و دشمنان نتوانستند این ملت را مایوس کنند شما مدیران هم این کار را انجام ندهید، افزود: متاسفانه یک موضوع اجتماعی را رسیدگی نکردیم تا سیاسی شد و باز به دلیل بی‌توجهی موضوع سیاسی امنیتی شد و، چون برخوردی صورت نگرفته مدیران بی‌تفاوت هستند که البته مصوبه شورای تامین الزام‌آور است و با متخلفان برخورد می‌کنیم.
کناری تلاش دشمن را ناکارآمد نشان دادن نظام دانست و خطاب به مدیران و اعضای شورای اداری شهرستان بویراحمد بیان کرد: در خدمات‌رسانی به مردم نگاه سیاسی نداشته باشید چرا که مردم در این خصوص گلایه‌مند هستند.
وی با بیان اینکه راهبرد اصلی ما انتخابات است و امسال انتخابات با وجود تحریم‌ها و مشکلاتی که دشمنان ایجاد کرده‌اند می‌تواند نقطه عطفی در ۴۰ ساله عمر انقلاب و نظام باشد، گفت: ثبات اقتصادی در حال حاکم شدن بر جامعه است لذا مدیران به عنوان خدمتگزاران مردم فقط به فکر خدمت به مردم باشند و اجازه ندارند از امکانات دولتی برای فلان کاندیدای انتخاباتی استفاده کنند.
کناری از حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص چشم و دندانپزشکی موسسه خیریه نورآوران خبر داد و گفت: برای مدت سه ماه تعداد زیادی پزشک در مارگون و لوداب مستقر می‌شوند تا به مردم این مناطق خدمات پزشکی و دندانپزشکی ارائه دهند.
فرماندار بویراحمد در ادامه از عدم حضور مدیران دستگاه‌های مهم شهرستانی در نشست شورای اداری انتقاد کرد و افزود: مدیری که ضرورت دارد در نشست شورای اداری باشد در نشست حاضر نمی‌شود که اگر معاونت مربوطه در فرمانداری با مدیر این دستگاه برخورد نکند آن معاونت دیگر معاونت فرمانداری بویراحمد نیست.
وی با اشاره به در پیش بودن ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به کشور گفت: آزادگان قشر بدون توقع جامعه هستند لذا خدمات خوبی به این افراد ارائه شود که روز ۲۶ مرداد میز خدمت برای رسیدگی به مشکلات و انتظارات آزادگان در مجتمع لاله شهرک ولایت با حضور مدیران شهرستان و استان دایر می‌شود.
این مسوول ضمن قدردانی از تشکیل تعاونی توسعه شهرستان بویراحمد به پروژه‌های هفته دولت اشاره کرد و گفت: لیست پروژه‌های عمرانی خود را به معاونت عمرانی فرمانداری ارائه دهید تا در هفته دولت و با حضور مسئولان استان افتتاح و کلنگ‌زنی شوند، ضمن اینکه با توجه به تاکید استاندار پروژه‌ای که قبلا کلنگ‌زنی یا افتتاح شده در لیست پروژه‌ها نباشد.
کناری از حضور تیم سینمایی با حضور هنرمندان سرشناس عرصه بازیگری از جمله فرامرز قریبیان برای ساخت مجموعه سینمایی در استان خبر داد و گفت: بالغ بر ۵۰ نفر از عوامل اجرایی این فیلم ۳۰ روزی میهمان مردم یاسوج خواهند بود که نیاز است همه مدیران عضو شورای اداری با این تیم همکاری داشته باشند و مقدمات کار را تامین کنند.
فرماندار بویراحمد با تبریک عید غدیرخم به موضوع مهم غدیر و برخی شبهات ایجاد شده در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: شاهد برخی بی‌اخلاقی‌ها و ایجاد شبهه در این خصوص هستیم که در جلسه‌ای با حضور آیت‌الله شاه‌آبادی رئیس موسسه غدیرشناسی اعتباری تامین شده که مدیران تا پایان سال با حضور کارشناسان و اساتید خبره نشست‌های رفع شبهات را برگزار کنند.
نماینده عالی دولت در شهرستان بویراحمد با بیان اینکه ۲۰ درصد مدیران شهرستانی در مجالس دینی مذهبی و مناسبت‌ها و همچنین در بین مردم حاضر نمی‌شوند، گفت: وقتی مسئولان ارشد شهرستان در یک سال و نیم دو بار مرخصی نرفته‌اند شما مدیران دستگاه‌ها نیز به جای مرخصی و تفریح به فکر حضور در میان مردم باشد که عمده تجمعات جلوی ادارات به دلیل پاسخگو نبودن مدیران شهرستانی و بخشی است.
این مسئول در پایان نشست شورای اداری خواستار همکاری همه اعضا در زمان آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع شد و اضافه کرد: راه و شهرسازی شهرستان طی دو ماه اخیر عملیات آسفالت ۳۵ روستای شهرستان را انجام داده که اقدام بی‌نظیری است.
ارسال نظرات