جانشین فرمانده کل سپاه گفت: در دنیا هیچ کس تصور اینکه ایران بتواند این همه قدرت داشته باشد که پهپاد آمریکایی را بزند و کشتی متخلف انگلیسی را متوقف کند نداشت اما به دشمن درس تاریخی دادیم تا آمادگی عملیاتی ما را امتحان نکند.
کد خبر: ۹۱۶۵۵۷۴
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار پاسدار علی فدوی در مراسم یادواره 620 شهید شهرستان طالقان که در سالن 9 دی سپاه طالقان برگزار شد، اظهار داشت: مردم طالقان از مردم متدین و انقلابی کشور هستند و برای اولین بار به دعوت شهدا در این شهرستان حضور یافته‌ام.

وی افزود: اگر همه مردم دنیا با هم جمع شوند نمی‌توانند به شهید چیزی اضافه کنند و تصور ما از شهدا آن چیزی نیست که بتوانیم واقعا تمام ابعاد و زوایای آن را درک کنیم‌، یک شهید می تواند دست زیادی از افراد را در آخرت بگیرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهید و شهادت مقام بالایی دارد، بیان کرد: خادم و خدمت رسانی به خانواده شهدا اجر و پاداش زیادی دارد، شهدا مقام شفاعت دارند.

سردار فدوی با بیان اینکه با بیان اینکه نباید این رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌ها فراموش شود، تصریح کرد: حجاب و عفاف موضوع مهمی است که در قرآن به آن تاکید شده و افتخار جمهوری اسلامی قانونی برگرفته از آیات و روایات قرآن است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه خواهران شهدا برای تبیین موضوع حجاب و عفاف به میدان بیایند، گفت: آمریکا و هم پیمانانش با تمام توان پای کار هستند که عفت و حجاب را از ما بگیرند و این موضوع بسیار خطرناک است، این موضوع کاری است که بانوان می‌توانند در آن سد شکن باشند، دشمن برای رواج بی‌عفتی در کشور برنامه دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌ با بیان اینکه کدام مورد است که از ابتدای انقلاب به میدان آمدیم و  آن مشکل حل نشده است، متذکر شد: اگر چیزی حل نشده به این معنی است که ما به میدان نیامده‌ایم و خداوند در زمانی که ما به میدان می‌آمدیم حتما کمک می‌کرد و بهترین نتیجه رقم می‌خورد.

سردار فدوی با بیان اینکه تاکید امام خمینی (ره) نفروختن نفت خام بوده و این موضوع از ابتدای دولت اول تاکنون ادامه دارد، گفت: در هیچ دولتی در طول 40 سال انقلاب اسلامی و در همه دولت‌ها هم این موضوع که نباید خام‌فروشی شود اعلام شده و خام فروشی انجام شده و ما همچنان به دنبال خام فروشی نفت هستیم و وقتی یک مشت شیاطین دنیا اقدام به تحریم نفتی ایران می‌کنند ما کاسه چه کنم چه کنم دست بگیریم که برای هزینه‌‌های کشور چه کنیم، آیا این موضوع در شأن انقلاب اسلامی و مردم انقلابی ایران است؟، اگر مشکلی وجود دارد ما پای کار نرفته‌ایم که این مشکل را حل کنیم‌.

وی با اشاره به سر و صدای ترامپ در ابتدای دولت خود مبنی بر اخراج ایرانیان از این کشور، گفت: یک نفر دانشمند آمریکایی به رئیس جمهور ترامپ نامه نوشت که این نامه مضمون به این معنی داشت که شما نمی‌فهمید که چه می‌گویید، این چیزی که در دنیا از آمریکا بر سر زبان‌هاست مربوط به ایرانی‌های مقیم آمریکاست و این افراد اگر بروند علم و فناوری از آمریکا می‌رود.

سردار فدوی با بیان اینکه ما یک پشتوانه بزرگی داریم که دائم این پشتوانه را خیلی‌ها حس می‌کنند عنوان کرد: زنده بودن شهدا و اختیار داشتن شهدا موضوع مهمی است و ما باید از شهدا کمک بخواهیم و شهید زنده‌تر از همه است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز در جبهه سوریه بسیاری از کسانی که در این میدان شرکت کردند انقلاب اسلامی را ندیده بودند و حتی از دیگر کشورها بودند، تصریح کرد: بسیاری از این افراد با رشادت‌ها پیروزی برای جبهه مقاومت به ارمغان آورده و عده‌ای هم در این راه شهید شدند و این موضوع به‌خاطر این است که اساس انقلاب اسلامی بسیار قوی است.

وی با بیان اینکه روبه‌روی این اتحادی که شیطان بزرگ با شیطنت‌های دیگر هم‌پیمانان درست کرده‌اند ایران اسلامی محکم ایستاده است گفت: کشوری قدرتمند وقتی ما پاسداران را در جلسات مختلف می‌بینند در مورد انهدام پهپاد آمریکایی صحبت می‌کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه موشک پدافند هوایی ایران از نظر آنها یک موشک استثنایی و فوق‌العاده است عنوان کرد: این قسمت کم کار است که بندگان خدا انجام می‌دهند، قسمت اعظم کار را خداوند وعده داده و انجام می‌دهد.

سردار فدوی با بیان اینکه این پیروزی‌ها به کمک مردم و نگاه خداوند متعال به دست آمده است گفت: در دنیا هیچ کس تصور اینکه ایران بتواند این همه قدرت داشته باشد که پهپاد آمریکایی را بزند و کشتی انگلیس را متوقف کند نداشت ولی ما در حال حاضر این کارها را می‌کنیم و بسیار قدرتمند هستیم، سال‌های طولانی است که دشمن به قدرت دفاعی ایران اذعان دارد و اعلام می‌کنند که باید توانایی قدرت  بازدارندگی در ایران را کسب کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه آخرین وزیر دفاع آمریکا در پایگاه آمریکایی در امارات متحده صحبت‌های مطرح کرد گفت: این فرد گفت که ما و هم‌پیمانان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای دنبال این هستیم که توانی ایجاد کنیم که این توان بتواند در مقابل قدرت نظامی ایران بازدارنده باشد، دشمن ما هوادار ما نیست که برای ما تبلیغ کند، بلکه دشمن ما است و این قدرت خداوند است که در دل و ذهن آنها قطعی شده که باید قدرت خود را در مقابل ایران تقویت و توسعه دهد.

ارسال نظرات