خبرهای داغ:
همایش نقش رسانه در تبیین گام دوم انقلاب با حضور معاون حفظ و نشر آثار دفتر مقام معظم رهبری و جمعی از مسئولان استانی و سپاه استان اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۵۵۶۸
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان همایش تجلیل از مقام خبرنگار و نقش خبرنگاران در تبیین تحقق گام دوم انقلاب به همت روابط سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) با حضور معاون حفظ و نشر آثار دفتر مقام معظم رهبری، جانشین فرمانده سپاه استان اصفهان، جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) و معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) در مرکز همایش‌های صدا و سیمای اصفهان برگزار شد.

در این مراسم که با اجرای گروه تواشیح سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) آغاز شد، علی قمیان مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) ضمن گرامیداشت روز خبرنگار با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره تلاش های اصحاب رسانه اظهار داشت: امیدواریم اصحاب رسانه نقش مهمی در تحقق اهداف بسیج و سپاه ایفا کند تا به نظام مقدس جمهوری اسلامی در تبیین گام دوم انقلاب کمک کند.

وی تصریح کرد: برگزاری اردوهای جهادی، نقش پررنگ سپاه در کمک به سیل زدگان کشور از اقدامات مهم سپاه است که نقش رسانه ها در انتشار این اخبار بسیار پررنگ بوده است.

در ادامه این مراسم استاد مهدی فضائلی معاون دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری درباره نقش رسانه ها در تبیین گام دوم انقلاب و ساقط کردن پهپاد آمریکایی مطالبی را عنوان کرد.

در پایان این مراسم از خانواده شهدای رسانه استان اصفهان تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها