نماینده پیشمرگان مسلمان کرد:

باید شمشیر اجرای عدالت همچون ذوالفقار حضرت علی (ع) بر سر رانت و رانت خواری فرود آید

نماینده پیشمرگان مسلمان کرد گفت: اقدامات قوه قضاییه در این مدت نوید بخش بهاری سرسبز از پاشیدن بذر عدالت در سرزمین ایران اسلامی است
کد خبر: ۹۱۶۵۵۵۷
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  محمدجمیل الیاسی نماینده پیشمرگان مسلمان کرد صبح امروز در دیدار با خانواده معظم شاهد، ایثارگران، نخبگان و دانشگاهیان و اقشار مختلف مردم که صبح امروز در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد، با بیان اینکه مردم استان کردستان در دفاع از ایران اسلامی تاریخی مدون و مشهود از رشادت شهامت و فداکاری دارند، اظهار داشت: کردستان سرزمین دلاوران تاریخ است که در حفظ حرمت مرز‌های کشور و حراست از آن در برابر بیگانگان و مقابله با اجنبی و اجنبی پرستان در دل خود یادگار‌های گرانقدری را به ودیعه دارند.

وی افزود: مردم این دیار در مقابله با روس‌ها و انگلیسی‌ها مردان و شیرزنان فراوانی را تقدیم به کشور نموده اند و همه ما خوب می‌دانیم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و زمانی که استکبار جهانی برای براندازی نظام نوپای انقلاب اسلامی توطئه‌هایی را چیدند مردم این دیار به مقابله با انان پرداختند.

الیاسی ادامه داد: دشمنان ما برای نیل به مقصود کردستان را به کانون بحران تبدیل نمودند و با استفاده از مزدوران داخلی خود محدود ایامی را در استان کردستان مستقر شدند و به تاخت و تاز پرداختند تا آنگاه که شیرمردان این دیار، چون شیر به میدان آمدند و با تشکیل سازمان پیشمرگان مسلمان کرد به مصاف نفاق و دو رویی رفتند و در ظرف زمان محدودی بساط مزدوران را جمع نمودند.

به گفته وی امروز همه کردستان را با مردم با صفا و ولایت مدارش می‌شناسند؛ مردمی که مولود مبارکی به نام سازمان پیشمرگان مسلمان کرد از قلب ان جوشیدن گرفت و توانست در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی ابدی شود.

وی ادامه داد: مردم استان کردستان توانستند در آن برهه حساس همه معادلات را به نفع انقلاب اسلامی تغییر دهند و اگر نبود همت این مردان مرد، شاید امروز کردستان اینگونه امنیت نداشت.

الیاسی ادامه داد: کردستان مشهد شهدای مهاجر و انصار است و در این دیار که وجب به وجب خاک آن آغشته به خون شهیدان و معطر به عطر بهشتی وجود انان است خون بروجردی‌ها کاظمی‌ها و نصراللهی‌ها در کنار خون شهسواری‌ها رحمانی‌ها توفیقی‌ها بر زمین ریخته شده است.

وی افزود: مقوله وحدت اسلامی برای مردم استان کردستان فراتر از تئوری پردازی و شعار است چرا که سالیان متمادی است که شیعه و سنی در این دیار برادروار کنار هم زندگی می‌کنند و در دفاع از انقلاب اسلامی با هم متحد و یکپارچه قدم می‌گذارند و گوهر گرانب‌های جان را فدای دفاع از نظام اسلامی کردند.


الیاسی گفت: اینجا دیار ورمقانی‌ها حاجیان‌ها و کرمی‌ها و عثمان فرشته‌ها و هزاران پاسدار و بسیجی و پیشمرگ مسلمانی است که رهایی، آزادی و استقلال را در یکپارچگی جستجو کردند و به ان رسیدند.

وی تصریح کرد: اینک که خداوند متعال مقرر فرمود: ه است سیدی بزرگوار از اولاد رسول الله سکان دار اجرای عدالت در این کشور باشد مردم هر روز بیشتر از گذشته امیدوارتر می‌شوند و اقدامات حضرتعالی در این مدت نوید بخش بهاری سرسبز از پاشیدن بذر عدالت در سرزمین ایران اسلامی است.

الیاسی افزود: ما رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس که میراث دار خون ۵۴۰۰ شهید استان کردستان هستیم و باید آن را، چون امانتی بزرگ بر سر منزل مقصود برسانیم ضمن حمایت از جنابعالی و اقداماتی که تاکنون انجام داده اید انتظار داریم در چهارچوب یک خواست ملی شمشیر اجرای عدالتتان، چون ذوالفقار حضرت علی (ع) همچنان تاخته باشد و بر فرق رانت و رانت خواری و بی عدالتی فرود آید و بذر امید را در دل ملتی که پشتیبان واقعی انقلاب هستند بارور سازد.

وی به مشکلات فرهنگی اشاره نمود و بیان داشت: استحضار دارید امروز لجام گسیختگی فرهنگی، چون سوهان روح و جان انقلابیون را آزار می‌دهد و می‌طلبد قوه قضاییه در کنار دیگر نهاد‌های مسئول امر فرهنگ، پای در میان مقابله با سربازان پیاده نظام نبرد نرم بگذارد و بساط مزدوران فرهنگ غرب را در جامعه برچیند.

الیاسی در ادامه به مشکلات پیشمرگان مسلمان کرد اشاره نمود و گفت: امروز بزرگترین مشکل پیشکسوتان و پیشمرگان مسلمان کرد بیکاری فرزندان آنان است، معضلی که خود سرمنشاء مشکلات بسیار بزرگی برای خانواده است.


وی ادامه داد: انتظار می‌رود زیرساخت‌های لازم در استان برای بکارگیری فرزندان این قشر زحمت کش که کار دفاع از انقلاب اسلامی را بر دوش داشته اند فراهم گردد.

الیاسی ادامه داد: در کنار این مهم در ادارات و نهاد‌ها در جذب فرزندان این قشر تلاشگر باید عدالت به معنای واقعی آن اجرا گردد.

وی افزود: کسانی را که امروز شما در این محفل با محاسن سفید می‌بینید کسانی هستند که جوانی خود را فدای دفاع از انقلاب اسلامی نمودند و عمری را که باید صرف اندوختن می‌نمودند صرف دفاع از ایران اسلامی نمودند و امروز در مشکلات معیشتی قرار دارند که می‌طلبد موضوع معیشت نیرو‌های پیشمرگ مسلمان کرد به صورت ویژه در دولت مورد بررسی قرار گیرد.

الیاسی ادامه داد: همچنان که استحضار دارید سیستم قضایی کشور سالانه تعدادی از افراد را به عنوان قاضی کارمند و... بکارگیری می‌کند و ما به عنوان پیشکسوتان سپاه کردستان با پیشینه‌ای که به استحضار رسید از محضر حضرتعالی استدعا داریم دستور فرمایید سهمیه ویزه‌ای در این زمینه‌ها به فرزندان پیشکسوتان سپاه کردستان تخصیص یابد چرا که در واقع هیچ جوانی، چون تربیت شدگان مکتب ایثار و فداکاری نمی‌تواند مدافع انقلاب اسلامی و ولایت فقیه در سیستم قضایی کشور باشد.

وی در پایان به لزوم حمایت از پیشکسوتان مسلمان کرد در سیستم قضایی تاکید نمود و گفت: حمایت‌های قضایی از رزمندگان پیشکسوتان کردستانی که آنچه داشته اند در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی فدا نموده اند و بعضا در محاکم قضایی توان دفاع از حق خود را ندارند از خواسته‌های بحقی است که تحقق آن را از حضرتعالی انتظار داریم.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار