استاندار کردستان:

تامین امنیت توسط قوه قضاییه سرمایه گذاری در این استان را به ارمغان می آرود

استاندار کردستان گفت: قوه قضاییه با تامین امنیت سرمایه گذاری به سرمایه گذار در این استان کمک می‌کند.
کد خبر: ۹۱۶۵۵۵۱
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، بهمن مرادنیا استاندار کردستان صبح امروز در دیدار با مردم کردستان که با حضور حجت الاسلام رئیسی رئیس قوه قضاییه در دانشگاه کردستان برگزار شد اظهار کرد: استان کردستان استان فرهنگ و هنر استان عشق و شهادت و ایثار است، استانی که با تقدیم ۵۴۰۰ شهید و ۱۷۰۰ شهید ترور که در کشور بی سابقه است و نشان از استقامت مردمی و پایمردی مردم عزیز این استان است و این نتیجه ایثار و شهادت امنیت و آرامش استان کردستان در این قطعه ایران اسلامی است.

وی گفت: امروز اگر امنیتی در استان برقرار است در واقع ثمره از خود گذشتگی‌های شهیدان است و امسال با برگزاری کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان یاد و خاطره شهیدان عزیز را در استان گرامی داشتیم که در نوع خود در کشور بی نظیر بود.

وی با بیا اینکه کردستان سرزمین فرهنگ و هنر و صفا و صمیمیت با مردمانی مهربان که دل در گرو ایران اسلامی و این انقلاب داشته اند است افزود: تعدادی همواره قصد دارند با خشن و نا امن جلوه قرار دادن چهره‌ی این استان را بد نشان دهند، اما به لطف خدا اینگونه نبوده و تلاش گروهک‌ها و معاند و دسیسه‌هایی که دشمنان این انقلاب داشته اند خوشبختانه باید اعلام کرد تمام نقشه‌های شوم دشمن ناکام مانده و استان کردستان بحمد الله به سمت و سوی آرامش و توسعه در حال حرکت است.

وی گفت: امروز که مردم این استان میزبان شما هستند درخواست بنده این است که با حمایت‌های که از طرف شما خواهد شد سرمایه گذاران استان کردستان در فضای امن و آرامش و در سایه اقتدار قوه قضایی رقم بخورد.

وی افزود: سرمایه گذارانی در این استان وجود دارند که با حمایت دولت و قوه قضاییه میتوانند کار‌های بزرگی در این استان انجام دهند استانی که از هر حیث توانمندی‌های خاص خود را در این زمینه دارد، نیروی جوان کارآمد و متخصص، زمین حاصلخیز معادن بسیار غنی در این استان میتواند استانی توانمند در کشور باشد نه استانی که بعضا امروز از آن به عنوان استانی محروم یا عقب مانده و یا توسعه نیافته یاد میکنند.

وی در پایان عنوان کرد: در استان کردستان قوه مجریه قوه قضاییه و تمامی دستگاه‌های نظامی و اطلاعاتی و امنیتی با همفکری همدلی و همراهی مثال زدنی در کنار هم برای خدمت به مردم و توسعه استان در حال تلاشند که جای تقدیر و تشکر دارد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار