مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان گیلان:
مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان گیلان با بیان اینکه گیلان رتبه دهم کشور در بیمه روستائیان دارد، افزود: گیلان ۸۰ هزار خانوار روستائی دارد که بیش از دو هزار خانوار مستمری بگیر صندوق هستند.
کد خبر: ۹۱۶۵۵۴۷
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، هانی قلی‌پور ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه در رشت اظهار داشت: اختلاس در کشور زاییده امروز نیست و بستن روزنامه‌ها یکی از دلایلی است که موجب عملکرد نادرست برخی از مسدولان میشود.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان گیلان با اشاره به سابقه ۱۵ ساله بیمه روستائیان و عشایر گفت: دولت با گرفتن پنج درصد درآمد روستائیان آن‌ها را تحت پوشش بیمه قرار داد که سالانه تا ۶۶۰ هزار تومان به حساب دولت واریز میشود تا درصورت از کار افتادگی یا موارد دیگر روستائیان نیز پشتوانه داشته و بازنشسته شوند.

وی با بیان اینکه اگر یک فرد روستائی در سن ۵۰ سالگی خود را بیمه کند ۱۵ سال بعد بازنشسته میشود، خاطرنشان کرد: حقوق این بیمه در بازنشستگی یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

قلیپور با بیان اینکه گیلان رتبه دهم کشور در بیمه روستائیان دارد، افزود: گیلان ۸۰ هزار خانوار روستائی دارد که بیش از دو هزار خانوار مستمری بگیر صندوق هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان نیز در این مراسم اظهار داشت: خبرنگاران چشمان بیدار ملت هستند و همراهی آن‌ها در انجام امور اجرایی میتواند با دادن امید مدیران را در انجام خدمت یاری کنند.

عباس علیزاده با تأکید بر اینکه اصحاب قلم رسالت دادن امید به جامعه را دارند، گفت: مرزبندی‌های رسان‌های باید ایجاد شوند و در کنار گفتن حقایق از ایجاد ناامیدی پرهیز کنند و به نحوی وانمود نکنند که گویی تمام مسئولان فاسد هستند.

وی با بیان اینکه در این شرایط بد اقتصادی همراهی خبرنگاران در راستای تزریق امید به جامعه باید بیشتر باشد تصریح کرد: خبرنگاران بیشتر در بین مردم بوده و از احوالشان آگاه هستند بنابراین وظیفه دارند از ایجاد ناامیدی در جامعه جلوگیری کنند.

علیزاده با بیان اینکه دستگاه قضا باید حتما با متخلفان برخورد قاطع داشته باشد، افزود:، اما متأسفانه برخی رسانه‌ها موجی در جامعه ایجاد کردهاند که مردم را نسبت به بیشتر دستگاه‌های اجرایی بدبین کرده است.

وی با تأکید بر ایجاد روحیه امیدواری در جامعه توسط رسانه‌ها بیان کرد: خبرنگاران و اصجاب رسانه با قلم و کمک خود به دستگاه‌های اجرایی میتوانند کاری کنند از گردنه‌های سخت اقتصادی و مشکلات کشور عبور کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات