فرمانده سپاه ناحیه درگز بیان داشت: خبرنگاران باید بیانیه رهبری در گام دوم انقلاب را با قلم شیوا جا بیندازند.
کد خبر: ۹۱۶۵۵۴۱
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ غفاری به مناسبت بزرگداشت مقام و منزلت خبرنگاران در دیدار با خبرنگاران با اعلام این مطلب افزود: رسانه‌ها و در راس آن‌ها خبرنگاران در رابطه با بیانیه گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری صادر شده است می‌بایست بیشتر از پیش روشنگری و انعکاس در خبر‌ها و رسانه‌ها داشته باشند و ضروری است خبرنگاران براساس این بیانیه حرکت کنند و با ذهن فعال و زبان گویا و قلم شیوا به انعکاس آن در جامعه بپردازند.

فرمانده سپاه ناحیه درگز افزود: خبرنگاران با در نظرگرفتن شرایط حساس جامعه باید تحلیل درستی از جامعه داشته باشند چرا که وقتی در دنیا بررسی می‌کنیم تقابل بین دو اراده یکی انقلاب اسلامی و دیگری غربی به سرکردگی امریکا وجود دارد.
 
وی افزود: شما خبرنگاران از خانواده انقلاب هستید و راحت‌تر از بنده و سایر مسئولین می‌توانید در رابطه با بیانیه رهبری مطالبه گری نمائید.

فرمانده سپاه درگز با تاکید بر انتقال مسائل و مشکلات توسط خبرنگاران افزود: شما می‌توانید مشکلات و نارضایتی‌ها را به مسئولین منتقل نمائید و این کار تاثیر خوبی در سالم سازی جامعه دارد.

وی در ادامه بخشی از فعالیت‌های محرومیت زدایی سپاه را بیان نمود و افزود: به رغم کمبود اعتبار و مشکلات موجود در سال گذشته ۲۸ پروژه محرومیت زدایی اجرا و به نتیجه رسیده است و درصورتیکه سایر ادارات و سازمان‌ها همکاری لازم و کافی را با ما داشته باشند می‌توانیم به پشتوانه بسیجیان عزیز به راحتی قول تکمیل پروژه‌های عمرانی ساخت و ساز منازل مسکونی برای محرومین را در موعد تحویل دو ماهه بدهیم.

در این نشست حجت السلام داود عبدالهی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه درگز نیز اهمیت و اثر قلم درجامعه رایاد آور شد و افزود: قدرت قلم است که قهرمان را به جامعه معرفی می‌کند و او را به هدف اصلی خودش می‌رساند. عبدالهی گفت: خبرنگاران با تمام صبوری که دارند باید مطالب و گزارش‌ها را همانگونه که هست بنویسند و نباید افراط و تفریط درکار آنان باشد و تا می‌توانند باید درجامعه وحدت ایجاد کنند و امید واقعی را به جامعه بدهند.

درپایان با اهدای هدایایی از زحمات بی دریغ خبرنگاران قدردانی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها