خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: دوره‌ آموزشی یاوران ولایت با حضور 205 دانش‌آموزان دختر و پسر بسیجی از سراسر استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۶۵۵۳۲
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محمدعلی واقعی مدیرکل آموزش و پرورش استان صبح امروز در دیدار دانش‌آموزان بسیجی با نماینده ولی فقیه در استان، اظهار داشت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری زیر نظام های سند تحول بنیادین تهیه و به شهرستان‌ها ارسال و در استان از مهر گذشته آغاز و تاکنون فعالیت‌های گسترده‌ای در این زمینه انجام شده است.

 

وی  گفت: برنامه های فرهنگی در طول سال تحصیلی در پایگاه های اوقات فراغت اجرا می‌شود که از آن جمله می‌توان به برنامه‌های بصیرتی، طرح هجرت، طرح شهید بهنام محمدی، شجره طیبه صالحین و اردوهای راهیان نور اشاره کرد..

 

وی افزود: دوره‌های آموزشی یاوران ولایت با حضور دانش‌آموزان ولایی از سراسر استان برای آمادگی دانش آموزان بسیجی برگزار می‌شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به این‌که ۱۰۰ دانش آموز پسر و ۱۰۵ دانش آموز دختر در این دوره شرکت می‌کنند، افزود: دوره آموزشی برادران از ۲۳ تا ۲۷ مردادماه و دوره خواهران نیز از ۲۷ مرداد ماه تا 2 شهریورماه برگزار خواهد شد.

 

 واقعی ادامه داد: هدف از برگزاری این دوره‌ها تأکیدات مقام معظم رهبری و سند تحول بنیادین، تربیت دانش آموز تراز انقلاب است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی یادآور شد: در این دوره ها مباحث مختلفی از جمله فضای مجازی و آسیب ها و فرصت های این حوزه، مدیریت زمان برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی، شیوه‌های مدیریت انقلاب، تشریح گام دوم انقلاب، تشریح و تبیین سیاست‌های بسیج، رونق تولید، عفاف و حجاب و سبک زندگی اسلامی آموزش داده می شود.

 

واقعی تصریح کرد: بازدید از مراکز رشد، شبی با شهدا، شبی با ولایت، بازدید از مراکز توابخشی، کوهنوردی، سینما و استخر از جمله فعالیت‌های فوق برنامه این دوره ها است.

 

وی افزود: دانش‌آموزان بسیجی پس از گذراندن این دوره گواهینامه اخذ خواهند کرد و در پایگاه‌های مقاومت بسیج به فعالیت خواهند پرداخت.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها