دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه:

راهکار حل مشکلات کشور اقدام آتش به اختیار است

دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه عملکرد آتش به اختیار هیچگاه با بی‌نظمی همراه نیست گفت: برای حل مشکلات کشور باید طبق فرمایش مقام معظم رهبری آتش به اختیار عمل کرد.
کد خبر: ۹۱۶۵۵۳۱
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد تولایی پیش از ظهر امروز در نهمین جشنواره استانی مالک اشتر سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمنان ما در تلاش هستند تا ولایت را از جامعه ما بگیرند اظهار داشت:پیروی از رهنمود‌های امامین انقلاب رمز پیروزی ملت ایران است.

دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه پاسداران با اشاره اینکه اگر جامعه‌ای امام داشته باشد دیگر زیر بار ظلم نمی‌رود عنوان داشت: باید دهه ولایت را گرامی بداریم تا فرهنگ امامت و ولایت در جامعه بیش از پیش ترویج پیدا کند.

سردار تولایی با بیان اینکه عدم موفقیت انقلاب‌هایی که ساقط شد نبود، ولی فقیه و رهبر بود گفت: برای دور بودن انقلاب از انحرافات و دور بودن دست بیگانگان از انقلاب مان باید پشتیبان ولایت باشیم.

تولایی با بیان اینکه در وظایف سازمانی باید به اشراف نگاه اعتقادی داشته باشیم خاظرنشان کرد: سپاه باید در قله‌ها حرکت کند و همچنین باید از انجام کار‌هایی که نقش الگوسازی در جامعه ندارد پرهیز کند.

سردار تولایی با بیان اینکه در سند راهبردی تحول اشراف باید به نتیجه برسیم گفت: باید در جهت رفع تهدیدات و آسیب‌ها قدم برداریم و باید اشراف انقلابی ایجاد بکند.

وی با اشاره به اینکه باید در نیرو‌های مسلح اشراف را با نظر مقام رهبری ایجاد بکنیم افزود: این کار باعث می‌شود تا این دانش اشراف را در ادارات دیگر نیز داشته باشیم و باید دانش اشراف ایجاد شود و به ارگان‌های دیگر نیز داده شود.

دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه سپاه باید خود ایده سازی کند ابراز داشت: برای حل مشکلات کشور نباید منتظر دستور بود و باید طبق فرمایشات مقام معظم رهبری آتش به اختیار عمل کرد.

تولایی با اشاره به اینکه بلای بزرگ ادارات و نهاد‌ها روزمره‌گی است اظهار داشت: معنویت از قله به سمت دامنه سرازیر می‌شود و نیرو‌ها نیز از فرمانده الگو می‌گیرند بنابراین فرمانده باید دقت فراوانی داشته باشد.

وی با بیان اینکه آتش به اختیاری خیلی منظم بوده و هیچ موقع با بی نظمی همراه نیست خاطرنشان کرد: باید در پاسداری از انقلاب مسئولیت‌های خود را به نحو احسن انجام دهیم تا انقلاب با سرعت و قدرت بیشتر برنامه‌های خود را به پیش ببرد.

دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه با اشاره به اینکه مسیر تکاملی و نیاز‌های انقلاب را باید به درستی تشخیص دهیم افزود: بسیج و سپاه پاسدار انقلاب هستند و قیامت ما با اعمالی که امروز انجام می‌دهیم ساخته می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات