فرمانده سابق سپاه امام رضا(ع):

اتمام رسالت پیامبر اکرم(ص) در مراسم غدیر بود

فرمانده سابق سپاه امام رضا(ع) بیان داشت: اتمام رسالت رسول الله (ص) در تبلیغ و انجام غدیر و مراسم معرفی حضرت علی (ع) به عنوان جانشین بود، یعنی اصل مسئله که همان ولایت پذیری است.
کد خبر: ۹۱۶۵۵۲۹
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ غلامرضا احمدی صبح امروز در نشست بصیرتی پایگاه‌های بسیج خواهران طرقبه با اشاره به تدبر و دقت در متن خطبه غدیر تاکید کرد: آسیب‌های صدر اسلام از غدیر تا عاشورا را ببینید که نمونه‌های بارز آن امروز در نظام اسلامی ما آشکار است.

احمدی تصریح کرد: آگاهی از روند تبلیغ و استحکام غدیر، توجه خداوند و فرشتگان به انجام غدیر در حجه الوداع در درک شرایط امروز جامعه ما بسیار موثر است.

وی افزود: اتمام رسالت رسول الله (ص) در تبلیغ و انجام غدیر و مراسم معرفی حضرت علی (ع) به عنوان جانشین بود، یعنی اصل مسئله که همان ولایت پذیری است، پس خطبه غدیر را بخوانید و در آن تدبر کنید.

فرمانده سابق سپاه امام رضا (ع) تصریح کرد: نظام اسلامی ما ذاتش پاک است، همه انبیا و امامان ما برای دین خدا مجاهده کردند و جان خود را برای حفظ اسلام فدا کردند که حفظ اسلام از امور واجب است.

وی افزود: از حادثه غدیر تا رحلت پیامبر (ص) تنها ۷۰ روز گذشت، ولی ببینید که همان کسانی که در جریان مراسم غدیر حضور داشتند، از جمله سران حادثه سقیفه شدند.

وی با اشاره به سقیفه‌های فراوانی که تاکنون برنظام اسلامی ما وارد شده اظهار کرد: با همه این شرایط باز هم مرز‌های ما در آرامش کامل هست با وجود همه خباثت‌های دشمنان و سران استکبار، به لطف خداوند و خون پاک شهیدان ایران اسلامی در امنیت کامل است.

احمدی افزود: بیانات و فرمایشات رهبری در طی چهارسال اخیر بیش از ۷۰ در صد در مورد رجوع و مطالعه مکرر به وصیت نامه امام راحل (ره) و صحیفه نور است.

وی تصریح کرد: فرمایشات و بیانات رهبری باهمه سخنرانان تفاوت دارد، فرمایشات رهبری نسخه و وظایف روزانه ما است.

احمدی افزود: متاسفانه در سطح کشور ما رجوع و مطالعه به فرمایشات رهبری در سطح پایین قرار دارد.

وی بیان کرد: از نمونه‌های بارز کسانی که فرمایشات و بیانات مقام رهبری را می‌خوانند و گوش به فرمان هستند حزب الله لبنان هستند.

فرمانده سابق سپاه امام رضا (ع) اظهار کرد: ۲۰ درصد از مردم لبنان فرمایشات رهبری را مطالعه و عمل می‌کنند و دربین نماز‌های جماعت روزانه نیز امام جماعت از فرمایشات رهبری استفاده می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: سید حسن نصرالله و عبدالمالک حوثی، از نمونه‌های بارز کسانی هستند که تماما گوش به فرمان رهبری هستند.

احمدی بیان کرد: سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان می‌گوید ما فرمایشات رهبری را همچون دستور العمل اجرا می‌کنیم، زیرا که عقلی، تجربی، دلی و از هر جهت به این نتیجه رسیده ایم که مقام معظم رهبری مرد بزرگی است و تنها راه نجات لبنان پیروی از فرمایشات این رهبر فرزانه است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها