جانشین فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر:
جانشین فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: امروز با وجود این همه از هجمه‌هایی که دشمنان علیه جامعه دارد، بانوان فرهیخته جامعه ایران اسلامی در خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی استکبار، ثابت‌قدم نقش‌آفرین هستند .
کد خبر: ۹۱۶۵۵۲۳
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ محمدحسن گرامی در جلسه ستاد برگزاری اردوی فرهنگی تفریحی خانوادگی کارکنان تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر، اظهار داشت: همان‌گونه که پاسداران در اوج قدرت و عزت در برابر دشمنان قرار داشته و دارند، باید همسران و دختران آنها نیز در جبهه خودشان پاسداری کنند و برای مقابله با توطئه و جنگ نرم دشمن حضوری با قدرت و عزتمند داشته باشند.

وی بیانکرد: هر زن و دختر پاسدار باید تفکر کند که چقدر می‌تواند در پاسداری از انقلاب اسلامی نقش‌آفرین باشد و پرچمدار ایستادگی در برابر توطئه‌های جدید دشمنان باشند.

جانشین فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر تاکید کرد: همه همسران و دختران کارکنان سپاه مایه افتخار هستند، چرا که اگر همراهی و همکاری خانواده‌ها نبود، پاسداری از انقلاب یا صورت نمی‌گرفت یا آنگونه که باید باشد، نبود.

گرامی خاطر نشان کرد: هدف دشمن از تغییر نگرش‌ها، همان تزلزل درخانواده، بی‌حرمتی و بی‌عفتی در مقابل هدف اسلام حفظ حرمت خانواده، استحکام خانواده و تربیت درست است.

وی گفت: امروز با وجود این همه از هجمه‌هایی که دشمنان علیه جامعه دارد، بانوان فرهیخته جامعه ایران اسلامی در خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی استکبار، ثابت‌قدم نقش‌آفرین هستند .

جانشین فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: تربیت فرزندان زهرایی و حیدری در خانواده و حضور اجتماعی پرشور تحت  فرمان ولی امر مسلمین جهان مقام معظم رهبری از مهم‌ترین نقش‌های بانوان پاسدار است .

ارسال نظرات