خبرهای داغ:
فرمانده لشگر ۱۴ امام حسین(ع) گفت: کشور ایران امروز در مقاومت و جهاد الگوی دیگر ابر قدرت ها مانند چین و روسیه است.
کد خبر: ۹۱۶۵۵۱۰
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا، سرهنگ پاسدار محمد هاشم‌ی‌پور در یادواره شهید آبروی محله علیرضا پناهپوری که در محله خمینی‌آباد شهرضا برگزار شد، با اشاره به اینکه این یادواره به پاس گرامیداشت یکی از شهدای مدافع امنیت برگزار شده، اظهار داشت: اگر ما امروز با آرامش و در نهایت امنیت یادواره برگزار کرده ایم، از برکت خون شهدا است.

وی با بیان اینکه شهید علیرضا پناهپوری یکی از مظلوم‌ترین شهدای گردان توپخانه لشگر ۱۴ امام حسین(ع) بود، افزود: امروز هزاران نفر از نیروهای نظامی و انتظامی در مرزهای کشور با بدترین شرایط آب و هوایی و زندگی سخت در حال تامین امنیت مردم ایران هستند.

فرمانده لشگر ۱۴ امام حسین(ع) با بیان این‌که اگر یک متر مربع از مرزهای کشور رها شود، گروه‌های تروریستی به داخل مرزهای کشور نفوذ می‌کنند، گفت: در مناطق عملیاتی و مرزی روزی نیست که نیروهای مستقر در مرزها با تروریست‌ها و گروهک‌های ضد انقلاب درگیر نشوند.

وی با بیان اینکه ۴۰ سال است که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی با دشمن در حال جنگ است بیان کرد: دشمنان برای بر اندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هم قسم شده‌اند.

هاشم‌پور با بیان به اینکه در کمال ناباوری دشمنان ایران، سپاه توانست با سامانه پدافندی بومی، پهباد فوق پیشرفته آمریکایی را منهدم کند، گفت: سیاست امروز ایران به 2 مرحله قبل و پس از سرنگونی پهباد آمریکایی خلاصه می‌شود.

فرمانده لشگر ۱۴ امام حسین(ع) با اشاره به توقیف نفتکش ایرانی در جبل الطارق افزود: با سخنرانی مقام معظم رهبری طولی نکشید که نفتکش انگلیسی در خلیج فارس توقیف شد.

وی با بیان اینکه اگر منتظر این هستیم که آمریکا، انگلیس و اروپا برای ما کاری انجام دهند سخت در اشتباهیم، بیان کرد: نمی دانیم چرا امروز برخی از مسئولان ما هنوز کور سوی امیدی به آمریکا و اروپا دارند. کشور ایران امروز در مقاومت و جهاد الگوی دیگر ابر قدرت ها مانند چین و روسیه است و  اگر راهی به غیر از مقاومت و جهاد را انتخاب کنیم، قطعا شکست خواهیم خورد.

فرمانده لشگر ۱۴ امام حسین(ع) با بیان اینکه گروه‌های تروریستی مانند جیش الظلم و انصار الفرقان با  آموزش‌های مختلف نظامی و دارا بودن امکانات در مرزهای شرقی کشور فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: مسئولان ما به مرزهای کشور سرکشی داشته باشند و از نزدیک شاهد فداکاری نیروهای نظامی و انتظامی باشند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران در کنار حفاظت از مرزهای کشور، محرومیت و فقرزدایی منطقه، جاده سازی و مردم یاری را سر لوحه کار خویش قرار داده است، عنوان کرد: نقطه صفر مرزی نقطه سخت و خطرناکی است که نیاز به اعتبار و بودجه دارد و باید در مجلس شورای اسلامی برای آن بودجه تصویب شود.

 شهید ستوان‌یکم علیرضا پناه‌پوری فرزند علی حیدر متولد 10 آبان 1359 دارای یک فرزند پسر 10 ساله است که در حادثه تروریستی زاهدان به شهادت رسید.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها