29 واحد مسکونی محرومان در سه شهر عباس آباد، نکا و بهشهر با همت بسیج سازندگی تکمیل و تحویل مردم شد.
کد خبر: ۹۱۶۵۴۹۲
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، همزمان با دهه ولایت  بهره برداری از واحدهاس مسکونی در مناطق محروم مازندران به همت بسیج سازندگی استان آغاز شد.

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان عباس آباد خبر از  یک واحد مسکن مددجویی در روستای دراسرا بخش مرکزی داد و گفت: این خانه با زیربنای ۵۰ مترمربع و اعتبار حدود ۶۰ میلیون تومان تکمیل و تحویل شد.

سرهنگ ابراهیم پور با اشاره به اینکه از ابتدای سال تا به امروز ۶ واحد مسکونی با همت بسیج سازندگی و مشارکت کمیته امداد امام (ره)ساخته شده است افزود: تا پایان شهریور امسال 3 واحد مسکونی مددجویی دیگر به بهره برداری می رسد.

در شرق مازندران و در شهرستان بهشهر 7 واحد مسکونی به متراژ 50 مترمربع و با هزینه بیش از 45 میلیون تومان به بهره برداری رسید .

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان بهشهر در حاشیه بهره برداری از یک واحد خانه محروم در روستای لوجنده گفت:۳ خانه در روستای غلامی، ۳ خانه در روستای لوجنده و یک واحد در روستای ولو در مناطق بالادست شهرستان بهشهر ساخته شد و هم اکنون با کمک گروه های جهادی  ۸ واحد خانه محروم آسیب دیده از سیل در حال ساخت است.

در شهرستان نکا نیز 21 خانه محروم توسط گروه‌های جهادی بسیج سازندگی با حضور مسئولان افتتاح شد و خانواده های کم برخوردار در دهه ولایت صاحبخانه شدند. در حاشیه مراسم افتتاح ، فرمانده سپاه بهشهر از بهره برداری 24 واحد مسکونی محروم دیگر تا پایان شهریور ماه خبر داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها