فرمانده حوزه بسیج ۱۲۷ حضرت ابوالفضل(ع) در گفتگو با «بسیج» خبر داد ؛
فرمانده حوزه بسیج ۱۲۷ حضرت ابوالفضل(ع) ،سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج از آماده‌سازی 200 پک اقلام بهداشتی و مواد غذایی جهت ارسال به مناطق سیل زده کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۵۴۸۴
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، پاسدار مصطفی پورقنبر فرمانده حوزه بسیج ۱۲۷ حضرت ابوالفضل(ع) سپاه ناحیه امام حسین (ع) در گفتگو با خبرگزاری بسیج ضمن عرض تبریک پیشاپیش عید غدیر خم به تمام شعیان جهان اظهار داشت : با توجه به حجم بالای خسارتهای ناشی از سیل در استان‌های شمالی و جنوبی ضرورت امدادرسانی به هموطنان گرفتار در محاصر‌ه سیل و کسانی که در آغازین روزهای سال نو، خانه و کاشانه خود را از دست داده‌اند، در اقدام بشردوستانه این حوزه در مناطق مختلف گرمدره اقدام به جمع آوری کمک های مردمی نمود که در همان ماه اول تعداد ۳ دستگاه کامیون از کمک های جمع آوری شده راهی مناطق سیل زده شد.

وی در ادامه افزود :در زمان جنگ مردم غیور استان خوزستان بدونه کوچک ترین تجهیزاتی در مقابل دوشمن بحثی سینه سپر کردند تا دوشمن وارد دیگر استان ها نشود و دلیرانه به همراه رزمندگان اسلام از آب خاک این مرز و بوم دفاع کردند، در حال حاضر با گذشت ۵ ماه از وقوع وحشتناک سیل این استان و چند استان دیگر درگیر خسارت های بعد از سیل هستند و ما بر خود لازم میدانیم تا جایی که میتوانیم به این عزیزان کمک کنیم .

آماده‌سازی 200 پک اقلام بهداشتی و مواد غذایی به مناطق سیل زده کشور

فرمانده حوزه بسیج ۱۲۷ حضرت ابوالفضل(ع) ،سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج اظهار داشت : پایگاه شهید اسحاقیان این حوزه با همکاری بسیج سازندگی حوزه در اقدامی خداپسندانه اقدام به تهیه ۲۰۰ پک کامل بهداشتی نموده اند که داخل هر پک ۳ عدد پوشاک بچه،۳ عدد پوشاک زنانه،۳ عدد صابون،۳ عدد شامپو،۳ عدد پودر رختشویی،۳ عدد مسواک،۳ عدد خمیر دندان،۲ عدد مایه دستشویی،۲ عدد مایه ظرف شویی،۲ عدد وایتکس،۲ عدد دستمال کاغذی وغیره می باشد.

آماده‌سازی 200 پک اقلام بهداشتی و مواد غذایی به مناطق سیل زده کشور

پاسدار پور قنبر با بیان اینکه ارزش ریالی هر پک ۱/۰۰۰/۰۰۰ می باشد افزود : خیرین و پایگاه شهید اسحاقیان این کمک ها جمع آوری و بسته بندی شده است، که تعداد ۲۰۰ پک شد که این ۲۰۰ پک طی چند روزه آینده راهی استان های سیل زده خواهد شد.

آماده‌سازی 200 پک اقلام بهداشتی و مواد غذایی به مناطق سیل زده کشور

وی در پایان خاطر نشان کرد : امیدواریم این پک اقلام بهداشتی و مواد غذایی موثر باشد و بتواند گوشه‌ای از مشکلات مردم را  در این مناطق آسیب دیده برطرف کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها