خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی گفت: در گام دوم انقلاب رهبری از جمله موفقیت ها را همان بسیج جهان اسلام می داند.
کد خبر: ۹۱۶۵۴۷۹
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان تیران و کرون،  معلمی کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به بیانات رهبری مبنی بر تشکیل بسیج جهان اسلام اظهار داشت: جبهه مقاومت اسلامی متشکل از ده‌ها کشور از جمله سپاه ایران، نیروهای وطنی سوری، حشد الشعبی عراق زینبیون پاکستان، فاطمیون افغانستان وغیره این همان بسیج جهان اسلام که متشکل از بسیجیان جهان اسلام است که شکل گرفته است و نمی‌توان ان را از بین برد و  موفقیت ها را بدست آورده است.

وی در ادامه با اشاره به گام دوم انقلاب تصریح کرد: در گام دوم انقلاب رهبری از جمله موفقیت ها را همان بسیج جهان اسلام می داند. اقتدار نظام اسلامی باعث شد چالش ها تغییر کند و مستکبران شکست بخورند اگر در اوایل انقلاب مشکل غرب این بود که سلاح به ما نرسد اما امروز مشکل غرب جلوگیری از انتقال سلاح های پیشرفته ایران به نیروهای مقاومت است و این نشان پیشرفت ماست.

کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه اگر یک روز چالش اسراییل این بود که سرزمینش را گسترش دهد و شعار از نیل تا فرات سر می‌داد بیان کرد: دغدغه امروز اسرائیل این است که امروزه خودش را حفظ کند.

وی گفت:در زمان داعش 70 درصد سوریه و 3 استان عراق توسط داعش گرفته شده بود جبهه مقاومت با ورود خود این کشورها را آزاد کرد و امروزه حدود 5 درصد این کشورها در دست داعش است و این جبهه اسراییل و غرب را زمین گیر و به عقب رانده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار