«محمدعلی طالبی» گفت: جای خوشحالی است که با نام و یاد امام هشتم علی بن موسی الرضا (ع) بزرگترین رویداد‌های فرهنگی در کشور ما در رشته‌های مختلف صورت می‌گیرد که یکی از بهترین رشته‌هایی که به اعتلا و رشد دانش مردم منجرمی‌شود جشنواره کتابخوانی رضوی است.
کد خبر: ۹۱۶۵۴۷۷
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، «محمدعلی طالبی» استاندار یزد، چهارشنبه شب ۲۳ مردادماه در مراسم اختتامیه و تجلیل از برترین‌های نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی که در محل باغ دولت آباد یزد برگزار شد اظهار کرد: استان یزد دارای علمای بزرگی است که هر کدام برند و نمونه‌ای از توانایی و ظرفیت علمی و فرهنگی استان یزد هستند و امروز هم باید در عرصه فرهنگی و اجتماعی و حضور در چنین جشنواره‌هایی و مسابقاتی که در حقیقت ارزیابی از توان استان‌ها صورت می‌گیرد جایگاه برجسته‌ای داشته و مدافع این پیشینه فرهنگی باشیم.
استاندار یزد افزود: اگر بخواهیم این داشته‌های فرهنگی خودمان را حفظ کنیم و آن را نشر دهیم و جایگاه بلندی که در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی داریم، حفظ کرده و آن‌ها را تقویت کنیم باید همه توان و تلاش خود را در بخش‌های مختلف اعم از دولتی و غیردولتی و دیگر نهاد‌های عمومی و با حضور و مشارکت مردم به کار ببیندیم واز این ظرفیت‌ها استقاده کنیم.
وی ادامه داد: جای خوشحالی است که با نام و یاد امام هشتم علی بن موسی الرضا (ع) بزرگترین رویداد‌های فرهنگی در کشور ما در رشته‌های مختلف صورت می‌گیرد که یکی از بهترین رشته‌هایی که به اعتلا و رشد دانش مردم منجرمی‌شود جشنواره کتابخوانی رضوی است.
طالبی بیان کرد: از برگزارکنندگان این جشنواره که در چنین فضای میراثی نسبت به برگزاری آن اقدام کردند تشکر می‌کنم و برای همه شما آرزوی موفقیت و توفیق دارم.
رقیه دوست‌فاطمی‌ها، مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان یزد نیز در این مراسم گفت: مردم شهر جهانی یزد و پایتخت کتاب ایران همواره در زمینه کتابخوانی و علم و دانش سرآمد هستند و در این جشنواره نیز استقبال بی‌نظیری را شاهد هستیم.
انتهای پیام/
ارسال نظرات