رقیه دوست فاطمی‌ها به رشد ۳۳ درصدی شرکت کنندگان در نهمین جشنواره استانی کتابخوانی رضوی در یزد گفت: رشد چشمگیر امسال با شرکت ۳۵ هزار نفر در این دوره بسیار نمود داشت.
کد خبر: ۹۱۶۵۴۷۲
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، شامگاه چهارشنبه نفرات برتر نهمین جشنواره استانی کتابخوانی رضوی در یزد با حضور مسئولان استان و جمع کثیری از مردم دارالعباده معرفی و تجلیل شدند.
رقیه دوست فاطمی‌ها در این مراسم با اشاره به استقبال بسیار خوب علاقه‌مندان در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: نهاد کتابخانه‌های استان یزد امسال برای سومین بار میزبانی این برنامه را برعهده داشت.
مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان یزد به رشد ۳۳ درصدی شرکت کنندگان در نهمین جشنواره استانی کتابخوانی رضوی در یزد افزود: رشد چشمگیر امسال با شرکت ۳۵ هزار نفر در این دوره بسیار نمود داشت.
وی با بیان اینکه قریب به ۲۰ هزار نفر در بخش آنلاین و ۱۵ هزار نفر در بخش مکتوب این جشنواره شرکت کردند اذعان داشت: قریب به ۷ هزار نفر که یک پنجم شرکت کنندگان می‌شود، از شهرستان یزد بودند.
دوست فاطمی‌ها با اشاره به اینکه ۶۰ نفر از یزد به در این جشنواره برگزیده شدند تصریح کرد: لازم به ذکر است که ۴ برگزیده ملی داشتیم که ۲ نفر از یزد، یک نفر تفت و یک نفر مهریز انتخاب شدند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات