رئیس قوه قضاییه در رأس یک هیات عالی قضایی در سفری یک روزه، صبح پنجشنبه از طریق فرودگاه شهدای سنندج وارد استان کردستان شد.
کد خبر: ۹۱۶۵۴۲۱
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در ادامه سلسله سفر‌های استانی خود به همراه جمعی از مسئولان عالی قضایی برای بررسی مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی استان و دیدار با قضات و کارکنان دستگاه قضایی به استان کردستان سفر کرده است.

آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی نماینده، ولی فقیه در کردستان، بهمن مرادنیا استاندار، سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس، فرمانده لشگر ۲۸ پیاده ارتش در کردستان، سید مهدی فرشادان نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی در فرودگاه شهدای سنندج از آیت الله رئیسی استقبال کردند.

معاونین رییس و تیم‌های کارشناسی و ارزیابی قوه قضاییه از دو روز پیش برای بررسی آخرین مسائل و تهیه گزارش‌های کارشناسی به شهرستان‌های مختلف این استان سفر کرده بودند، معاونان قوه قضاییه با عزیمت به شهرستان‌ها ضمن بررسی آخرین وضعیت قضایی، گزارش آن را به رئیس قوه قضاییه ارائه می‌کنند.

دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم، حضور در دانشگاه کردستان، دیدار با علما در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، حضور در نشست شورای اداری استان از جمله برنامه‌های آیت الله رییسی در سفر به استان کردستان است.

در این سفر، رئیس قوه قضاییه همچنین در جلسه شورای قضایی استان کردستان شرکت کرده و مسائل قضایی استان را مورد بررسی قرار خواهد داد.

آیت‌الله رییسی پیش از خروج از کردستان در نشستی در صدا و سیمای مرکز کردستان گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته از این سفر را ارائه می‌دهد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات