با حضور رئیس بسیج مستضعفین کشور در مازندران ۵۱۶ پروژه اشتغالزایی و محرومیت‌زدایی در استان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۶۵۴۱۱
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۲

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مساجد و محلات،

مراسم افتتاح ۵۱۶ پروژه های اشتغالزایی و محرومیت زدایی بسیج سازندگی استان طی یک ماهه مردادماه ظهر امروز چهار شنبه با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس بسیج مستضعفین کشور، مجید حسین زادگان استاندار مازندران، سردار بابایی فرمانده سپاه کربلا و دیگر مسئولان استانی بصورت ویدئو کنفرانس با فرماندهان نواحی برگزار شد.
۳۶۶ طرح مشاغل خرد خانگی، تکمیل و تحویل ۱۱۰ خانه‌ مددجویان تحت کمیته امداد و ۴۰ طرح عمرانی و  راهسازی ، پروژه های بود که در طول یک ماه به همت بسیج سازندگی سراسر استان با رمز مبارک « یا علی ابن ابیطالب» توسط رئیس بسیج به بهره برداری رسید.
سردار سلیمانی با اشاره به خدمتگذاری و انجام تکلیف انقلابی اظهار کرد: توجه به مناطق محروم و کم برخوردار ، در کانون توجه  نظام اسلامی قرار دارد. 
رئیس بسیج مستضعفین کشور ضمن قدردانی از  مسئولان استان و شهرستان های مازندران، خاطر نشان کرد:در ماهی که به  ماه امامت و ولایت مولا نامگذاری شده،این فتخار را دارم که در افتتاح این پروژه ها حضور پیدا کنم.
در ادامه مراسم سردار بابایی فرمانده سپاه کربلا هم ضمن تبریک دهه ولایت و امامت، اظهار کرد:  طبق برنامه ریزی های صورت گرفته ، سپاه هر ماه بصورت متمرکز پروژه های  اشتغالزایی و محرومیت زدایی  را در شهرستان های مازندران افتتاح می کند.
به گفته سردار بابایی ماه گذشته ۳۰۹ پروژه در بخش های مختلف افتتاح شد افزود: در این ماه  هم ۱۰ واحد مسکونی سیل زدگان تکمیل و به مردم تحویل شد.
سردار بابایی با اظهار به ظرفیت خیرین در مددرسانی و کمک به محرومین بیان کرد: سپاه کربلا دو سال در استان بصورت خودجوش مجمع خیرین بسیج سازندگی را  راه اندازی کرد که بصورت ملی هم این طرح مورد استقبال قرار گرفت و به استان ها ابلاغ شد

ارسال نظرات