مراسم جشنواره موفق‌ترین رده‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سقز موسوم به جشنواره مالک اشتر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۵۴۱۰
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۳
به گزاراش خبرگزاری بسیج از کردستان، مراسم جشنواره موفق‌ترین رده‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سقز موسوم به جشنواره مالک اشتر برگزار شد.

فرمانده سپاه سقز در این مراسم هدف از برگزاری این نوع جشنواره‌ها را توسعه فرهنگ شایسته سالاری و ایجاد زمینه رشد و معرفی فرماندهان، مدیران و رده‌های موفق و بر‌تر در سطوح مختلف نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست.

سرهنگ پاسدار یوسف معروفی افزود: جشنواره مالک اشتر به‌عنوان یکی از برنامه‌های مطرح اشراف کلی مقام معظم رهبری در رده‌های نظامی و انتظامی بوده که همه ساله براساس نتایج حاصله از انواع ماموریت ها، فعالیت‌ها و اقدامات نیرو‌های مسلح و سازمان‌های نیرو‌های مسلح برگزار می‌شود.

وی در ادامه داد: نیرو‌های انقلابی و کسانی که دغدغه پیشرفت انقلاب را دارند باید همواره در حال رشد و پیشرفت باشند، و در راه خدمت به نظام گام‌های محکم و استواری بردارند.

معروفی وظایف سپاه شهرستان مبتنی بر دفاع از اصول و کیان ارزش‌های انقلاب اسلامی، گفت: این سپاه در راستای ۳ محور جنگ نرم، سخت و نیمه سخت انجام وظیفه کرده است.

این فرمانده الگوسازی برای مدیران موفق و استمرار آمادگی را از اهداف اشراف عنوان کرد و گفت: معرفی الگو‌های موفق از دیگر اهداف اشراف فرماندهی است.

وی با بیان اینکه در اشراف باید به دنبال الگو سازی انقلاب و مدیریت جهادی باشیم، یادآور شد: باید در کار‌های فرهنگی و اجتماعی نیز روحیه جهادی داشته باشیم.

سرهنگ پاسدار یوسف معروفی به تشریح ماموریت‌های سخت، نیمه سخت و نرم پرداخت و اجرای درست آن را وظیفه تک تک فرماندهان، مسئولین و مدیران دانست.

در پایان این جشنواره از مدیران، مسئولین و بسیجیان رده‌های برتر در سطح سپاه شهرستان و همچنین رابطین و مدیران برتر نمایندگی، ولی فقیه در امور بسیج تجلیل بعمل آمد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات