بسیجی نخبه استان مرکزی عنوان کرد:

سالجاری امتحانی بزرگ بر سر راه مسئولین استانی برای ادای دین به 6200 شهید وجود دارد

پژوهشگر برتر فرهنگی گفت:در کنگره شهدا تک تک مسئولان و مردم وظیفه‌ای خطیرو حساس بر عهده دارند و باید به وظایف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانند و با صداقت و خضوع در این مراسمات معنوی شرکت کنند
کد خبر: ۹۱۶۵۳۸۴
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶

سحراحمدی بیغش بسیجی نخبه استان مرکزی و پژوهشگر برتر فرهنگی در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به ضرورت برگزاری یادواره ها و اجلاسیه های شهدا گفت: هر مجلسی که مختص شهدا باشد آن مجلس نمود وحدت و انسجام است و کنگره شهدا از این دست مجالس و محافل است و باید به آن توجه شود.

وی با بیان اینکه شهدا به همه اقشار جامعه تعلق دارند افزود: تداوم برگزاری این مراسمات نیازمند اهتمام ویژه مردم و مسئولان است تا بتوانیم در برگزاری یادواره‌های شهدا،اجلاسیه ها و کنگره شهدا از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.

احمدی بیغش  خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا در عصر کنونی را مهم‌ترین وظیفه دانست و بیان داشت: باید به آن توجه شود تا بتوانیم به این شکل دین خود را در مقابل شهدا ادا کنیم و کم‌ترین وظیفه خود را در قبال آنان انجام دهیم که این مسئله باید مورد توجه واقع شود.

وی تداوم برگزاری یادواره‌های شهدا،اجلاسیه ها و کنگره های شهدا در عصری که هجمه‌های فرهنگی مهم‌ترین توطئه دشمن است امری لازم و ضروری خواند و افزود: در این زمینه تک تک مسئولان و مردم وظیفه‌ای خطیرو حساس بر عهده دارند و باید به وظایف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانند و با صداقت و خضوع در این مراسمات معنوی شرکت کنند و در سالجاری امتحانی بزرگ در پیش روی مسئولین قرار دارد که دین خود به 6200 شهید استان را ادا کنند.

بسیجی نخبه استان مرکزی با تأکید بر اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امری لازم و ضروری است گفت: در این زمینه باید با تربیت و تقویت نیرو‌های بسیجی راه رسیدن به پیشرفت و توسعه را در جامعه فراهم کرده و مشکلات و موانع موجود را از سر راه برداریم.

پژوهشگر برتر فرهنگی در پایان خاطر نشان کرد:  شهدا همیشه درصدد بوده‌اند تا با از میان برداشتن مشکلات راه پیشرفت و توسعه را در جامعه هموار کنند که این امروز باید برای مسئولین درس عبرت باشد و در راستای رفع مشکلات مردم و. پیشرفت کشور تلاش های بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار