مدیر ادبیات، انتشارات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران گفت: همزمان با سراسر کشور نهمین جشنواره داستان کوتاه دفاع مقدس «یوسف» در مازندران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۶۵۳۷۰
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سیدمحمد صادقی سنگدهی مدیر ادبیات، انتشارات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران با اشاره به برگزاری نهمین دوره جایزه ادبی داستان کوتاه دفاع مقدس «یوسف»، اظهار داشت: این جشنواره با موضوعات «دفاع مقدس»، «دفاع از حریم اهل بیت (ع)»، «مقاومت 45 روزه خرمشهر و حماسه فتح خرمشهر»، «مقاومت ملل» و «بیداری اسلامی» برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هر اثر باید به صورت WORD از یک تا 7 صفحه A4 ارائه شود، گفت: داستان‌های ارسالی قبلا نباید در کتاب یا نشریه‌ای منتشر شده باشند.

صادقی سنگدهی با بیان اینکه این جشنواره به صورت ملی برگزار می‌شود، افزود: محدودیتی از نظر تعداد اثر وجود نداشته و هر نویسنده مازندرانی حق شرکت در بیش از یک استان را نیز ندارد.

این مسئول ادامه داد: توجه و استفاده از زبان و ادبیات محلی و ویژگی‌های بومی استان، پرداخت دستاوردها و حماسه آفرینی‌های رزمندگان استان در عملیات‌ها و یگان‌ها از جمله ویژگی‌های آثار ارسالی است.

وی زمان برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره را در سطح استان مازندران آذرماه اعلام کرد و گفت: در این مراسم از 12 اثر برگزیده تقدیر خواهد شد و آثار منتخب به دبیرخانه کشوری ارسال خواهد شد.

صادقی سنگدهی ادامه داد: شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را حداکثر تا پایان مهر به آدرس ساری، بلوار دفاع مقدس، روبروی بیمارستان شفا، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، دبیرخانه نهمین جشنواره داستان کوتاه دفاع مقدس یوسف و یا به آدرس الکترونیکی sajed.mazandaran@gmail.com و پیام‌رسان سروش به شماره‌های 09355425196 و 09352307158 و 09380104507 ارسال کنند./ دفاع پرس

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها