فرمانده ناحیه مقاومت بسبج شهرستان دلفان گفت :در راستای کمک رسانی و امدادرسانی به مناطق سیل زده شهرستان دلفان ۵ تیم بهداشتی درمانی بسیج جامعه پزشکی با همکاری شبکه بهداشت و درمان،بهداری سپاه ناحیه و جمعیت هلال احمر شهرستان به مناطق محروم اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۶۵۳۶۰
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹


 سرهنگ علی دالوند در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از لرستان، گفت :در راستای کمک رسانی و امدادرسانی به مناطق سیل زده شهرستان دلفان ۵ تیم بهداشتی درمانی بسیج جامعه پزشکی با همکاری شبکه بهداشت و درمان،بهداری سپاه ناحیه و جمعیت هلال احمر شهرستان به مناطق محروم اعزام شدند.

وی اشاره به اینکه این تیم ها به مدت یک روز و به صورت رایگان اقدام به ارائه خدمات بهداشتی درمانی می نمایند افزود: همچنین در این روز پک های بهداشتی و اقلام غذایی نیز بین مناطق محروم توزیع خواهد شد.


 دالوند با اشاره به اینکه تعداد ۵ پزشک ،۵ ماما و کارشناسان بهداشتی درمانی این تیم ها را به مناطق محروم همراهی خواهند کرد ادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان دلفان به مساحت دو هزار هفتصدوچهل کیلومتر مربع یکی از ۱۰شهرستان استان لرستان است که دارای ۱۰ دهستان وچهارصدوچهل روستا میباشد که دهستان محروم میربگ جنوبی یکی از محرومترین مناطق استان و کشور میباشد. بیشترین آسیب را در بین دیگر دهستان های شهرستان دید به این منظور علاوه بر این اعزام از ابتدای سیل در اردیبهشت سال جاری تاکنون اعزام تیم های بسیج جامعه پزشکی چه از طریق بالگرد و چه از طریق زمینی ادامه داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات