رئیس پلیس راه کشور گفت: عزم ملی و استانی بایستی بر رفع نواقص و معایب ایجاد شده در سطح راه‌های استان به ویژه در نقاط سیل‌زده قرار گیرد.
کد خبر: ۹۱۶۵۳۵۹
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سید تیمور حسینی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه تلفات اخیر انسانی در پل تخریبی «کاکارضا» اظهار کرد: نتیجه نهایی بررسی‌های تیم‌های کارشناسی حاضر در محل حادثه به این شکل بود که 50 درصد راننده به دلیل تخلف عبور از مسیر غیرمجاز که مرتکب شده بود سهم تقصیر گرفت و 50 درصد نیز سهم تقصیر پیمانکاران مجموعه به دلیل نداشتن علائم لازم بوده است.

وی خاطرنشان کرد: نکته مهم این بوده که بایستی اقدامات پیش  وقوعی صورت گیرد چرا که با اتفاق افتادن حادثه، دیگر دردی دوا نشده و تلفات انسانی قابل جبران نیست.

رئیس پلیس راه کشور از تلاش‌ها برای انجام راهکارهای پیشگیرانه از بروز حوادث خبر و ادامه داد: سیل خسارات بسیار بالایی به زیرساخت‌های لرستان به ویژه راه‌ها و ابنیه وارد کرد اما هیچ چیزی با ارزش‌تر از جان انسان‌ها نیست.

حسینی تصریح کرد: در همین راستا عزم ملی و استانی بایستی بر رفع نواقص و معایب ایجاد شده در سطح راه‌های استان به ویژه در نقاط سیل‌زده قرار گیرد.

وی فلسفه ایجاد راه را شریان اقتصادی دانست و تردد نفت‌کش‌ها را نیز بر همین اساس بیان و اظهار کرد: نمی‌توان به دلیل نداشتن امکانات لازم در محورها، از تردد این قبیل خودروها جلوگیری کرد، بلکه بایستی تمام تلاش‌ها را در زمینه بهسازی راه‌ها انجام داد.

رئیس پلیس راه کشور ادامه داد: ایجاد راه‌های بین شهری و برون شهری باید هدفمند در جهت تسهیل و کمک به تردد امن، ارزان و اقتصادی ناوگان حمل و نقل سبک و سنگین قرار گیرد.

حسینی از ابلاغ مصوبه در خصوص برخورد با تخلفات خودروهای نفت‌کش که اغلب عراقی بوده خبر داد و گفت: پلیس راه لرستان نیز برنامه‌ریزی مناسبی برای ساماندهی این وضعیت انجام دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات