خبرهای داغ:
سردار سپهر در در تمجع بزرگ جهادگران بسیجی با اشاره به لزوم مقابله با فساد و محرومیت زدایی گفت:شما بسیجیان برای لبیک به فرمان امام و رهبر و  حضور در عرصه سازندگی برای خشکاندن ریشه ی فقر وارد عرصه میدان شده اید.
کد خبر: ۹۱۶۵۳۵۱
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج؛ سردار سپهر؛  جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین، در تمجع بزرگ جهادگران بسیجی با اشاره به لزوم مقابله با فساد و محرومیت زدایی گفت: حضور و گردهمایی بزرگ بسیجیان جهادگر را خیر مقدم عرض می کنم کسانی که در عرصه ی مبارزه با فساد و فقر پیشگام هستند.

وی با اشاره به فلسفه وجودی جهادگران در راستای مبارزه با فقر و فساد در کشور تصریح کرد:  شما بسیجیان برای لبیک به فرمان امام و رهبر و  حضور در عرصه سازندگی برای خشکاندن ریشه ی فقر وارد عرصه میدان شده اید و به دشمنان بفهمانید که می توانید و ابادانی و توسعه را در منطقه کشور محقق و مانند دوران دفاع مقدس پیشگام باشید.
سردار سپهر با اشاره به حضور سازمان بسیج در عرصه های خدمت رسانی به مردم گفت: بسیج مستضعفین به عنوان نهاد مردمی با حمایت از گروه های جهادی وارد عرصه شده است  تا پیام رهبری را  در زمینه جهادگری و سازندگی عملیاتی کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها