نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: نماز جمعه باید پیام معنویت و امید را به جامعه تزریق کند.
کد خبر: ۹۱۶۵۳۴۶
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت‌الله سید احمد میرعمادی امروز در نشست سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان در دفتر امام جمعه بروجرد برگزار شد، با اشاره به اینکه یکی از سیاست های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه این است که نماز جمعه پیام معنویت و امید را در جامعه تزریق کند عنوان کرد: یکی از رسالت‌های ائمه جمعه این است که با بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی روحیه امید را در بین مردم بیان کرده و اعتماد و اطمینان آن به خداوند متعال تقویت کنند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان  با بیان اینکه در این صورت بسیاری از مشکلات و کاستی‌ها در ابعاد فرهنگی، اقتصادی و سیاسی مرتفع شده و قابل اصلاح است. خاطرنشان کرد: اختلاس‌ها و چپاول بیت‌المال نتیجه بی‌اعتمادی به خداوند متعال است،  سنگر نماز جمعه سنگر معنویت و اعتماد به خدا است.

وی از تزریق پیام معنویت و امید به جامعه به عنوان یکی از رسالت‌های ائمه جمعه یاد و تصریح کرد: وظیفه دیگر امامان جمعه در موضوع انتخابات پیش رو این است که با کمک به حفظ آرامش جامعه از دامن زدن به اختلافات به عنوان سم مهلکی که دشمن در پی آن است، جلوگیری کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: یکی از وظایف ائمه جمعه این است که با ارائه معیارهای انتخاب اصلح آن هم بر اساس رهنمودهای امام خمینی و رهبر معظم انقلاب نقش خود را در برقراری آرامش در جامعه ایفا کنند.

آیت‌الله میرعمادی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تاریخ ۴۰ ساله گواه آن بوده که انقلاب اسلامی انقلابی پویا و بانشاط و کارآمد برای جهان است که با سرعت به حرکت ادامه داده و اهداف خود را دنبال می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه اسلامیت و آرمان‌های انقلاب با هدایت‌های معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری حفظ شده است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با حرایت از هویت خود به الگویی برای جهان تبدیل شده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به نقش ولایت‌فقیه در انقلاب بیان کرد: امروزه نقش ولایت فقیه این است که از انحراف انقلاب جلوگیری کرده و به حرکت آن سرعت ببخشد.

آیت‌الله میرعمادی با تاکید بر ضرورت اثرگذاری ولایت فقیه در زندگی و فردی و اجتماعی مردم خاطرنشان کرد: ولی‌فقیه وحدت و انسجام را حفظ و توطئه‌ها را خنثی کرده و شیطنت‌ها را از بین برده است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی امروز در اوج اقتدار قرار دارد، ادامه داد: اینکه رییس جمهور روسای جمهور و پادشاهان دنیا را به تمسخر گرفته و اجازه ملاقات به آن‌ها نمی‌دهد، اما در مقابل التماس می‌کند که با ایران مذاکره کرده و حتی یک تماس تلفنی داشته باشد، گواه این ادعا است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید بر ایستادگی جبهه مقاومت در برابر جبهه استکبار افزود: در گام دوم انقلاب باید به دنبال پیشرفت، تعالی و ترقی با تکیه بر ظرفیت‌‌های درونی بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات