فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور:

سپاه مجموعه ای است که خالصانه در جهت خدمت به مردم کار می کند

سردار محمد مارانی، فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی جنوب شرق کشور گفت: هیچ مجموعه ای مانند سپاه پاسداران نمی تواند همه جانبه مسائل کشور را دنبال کند.
کد خبر: ۹۱۶۵۳۴۵
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵

سردار محمد مارانی، فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی جنوب شرق کشور  در جمع خواهران و برادران بسیجی و پاسدار منتخب در جشنواره استانی مالک اشتر گفت:  شرایط استان سیستان و بلوچستان با شرایط کشور در بحث های سیاسی، امنیتی، فرهنگی، اقتصادی، و ... بسیار متفاوت است.
 
وی افزود: اگر انسان با اخلاص به توفیقات سپاه نگاه کند افتخار می کند، بسیاری از استانها که از رفاه برخوردار هستند و شرایط مناسبی را دارند این استان قابل مقایسه با استانهای دیگر نیست، دلیل عقب افتادگی هایی که از رژیم ستم شاهی و گذشته که بر این منطقه حاکم بوده و مشکلاتی که اتفاق افتاده همه و همه تجمیع شده و متاسفانه امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی باید پاسخگوی همه این موضوعات باشد.
 
سردار مارانی با اشاره به رفتارهای منطقه ای بر تشدید عقب ماندگی استان بیان کرد: بیان کردن برخی از مسائل به ناحق مشکلاتی را در استان ایجاد خواهد کرد، تنها مجموعه ای که به لطف خدا جانانه و خالصانه تلاش کرده و تلاش می کند و همه هم خود را با اخلاص گذاشته که به این نظام و مملکت خدمت کند و کارش نمود داشته باشد و معین باشدهم در مسائل سیاسی و هم در مسائل اجتماعی، در مسائل فرهنگی، اقتصادی، مردم یاری و مردمداری، امنیتی و دفاعی مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
 
فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور اظهار داشت: هیچ مجموعه ای در کشور وجود ندارد که مانند سپاه  همه جانبه باشد و همه مسائل کشور را دنبال کند.
 
این مسئول ادامه داد: رهبر معظم انقلاب به پاسداران عنایت بسیار دارد،  سپاه برای حفظ انقلاب شکل گرفته، باید بدانیم و درک کنیم که حساب کتاب سپاه از همه جداست و  بیشتر به این نهاد مقدس توجه کنیم.
 
سردار مارانی با تاکید بر این مطلب که  سپاه نهادی است که در بهبوحه سختی ها و درگیری های نظام و کشور  در کردستان، شمال، جنوب، جنوب شرق، پای کار بودند و امید را در دل دوستان ایجاد و نا امیدی را به دل دشمن انداخت.
 
فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی جنوب شرق کشور افزود:  از ابتدای انقلاب تا کنون پاسداران برگهای زرین بسیاری را در دفتر تاریخ ثبت کردند و  گره گشای جامعه بودند.
 
وی افزود:  سپاه به نحوی خود را در دفاع مقدس وارد کرد و امروز قدرتمند ترین، توانمند ترین و در همه عرصه های توسعه و پیشرفت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه و دنیا حرف اول  را می زند، پاسداران با اخلاص  و تواضع در گمنامی فعالیت را آغاز کردند و امروز توانمند ترین هستند.
 
مارانی بیان کرد: تلاش مضاعف پاسداران سپاه سلمان با تمام مشکلات رتبه های برتر جشنواره را کسب کرده اند که این افتخار است و خیلی حرف است که بدون توقع و انتظار این رتبه ها را خالطانه و با زحمت های شبانه روزی کسب کرده اند.
 
ارسال نظرات