جشنواره مالک اشتر به منظور تجلیل از برترین های سال 1397 بسیج شهرستان بشاگرد برگزار شد‌‌.
کد خبر: ۹۱۶۵۳۳۵
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج ، امام جمعه شهرستان بشاگرد صبح امروز در جشنواره مالک اشتر بسیج که به‌منظور تجلیل از برترین‌های سال 1397 در نمازخانه ناحیه سپاه بشاگرد برگزار شد ؛با اشاره به اینکه معرفی فرماندهان شایسته و مدیران برتر رده های مقامت بسیج توسعه فرهنگ شایسته سالاری است، افزود: حرکت جهادی، ایثار، شهادت و شهامت مالک اشتر بی نظیر و وی به تنهایی یک سپاه و لشکر بود که فتوحات زیادی را برای اسلام به ارمغان آورد، لذا از مدیران و فرماندهان بسیج انتظار می رود همانند مالک اشتر خودسازی، رعایت تقوای الهی و پیروی نکردن از نفس اماره را در خود تقویت کنند.
وی افزود: بسیجیان، مالک اشتر زمان هستند چراکه مالک اشتر با بصیرت و شناخت صراط مستقیم، معنویت، عبادت، تقوا، عزم راسخ، احساس مسئولیت و آمادگی برای مجاهدت، شجاعت و قدرت فرماندهی در کنار امام زمان خود حضرت امیرالمؤمنین علی (علیه‌السلام) ایستاد و امروز بسیجیان ما نیز با این خصوصیات در کنار ولی‌فقیه و امام زمان خود حضور دارند و ایستاده‌اند.
غلامی ادامه داد: ما کشور ضعیفی نیستیم و تمام دنیا از ما حساب می‌برند اگر این مهم نبود تمام محوریت دشمنان سمت ایران نبود .
وی اضافه کرد: عید غدیر، عید ولایت است و باید از ولایت درس بگیریم؛ اگر پشتیبان ولایت باشیم قطعا در همه زمینه‌ها موفق خواهیم بود .
حسین کهوری نژاد دبیر اشراف فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشاگردنیز با اعلام اینکه در این جشنواره از 17رده اقشار مختلف بسیج تجلیل شد خاطرنشان کرد: هفت پایگاه مقاومت بسیج، یک فرمانده گردان، چهار واحد حوزه‌های مقاومت،دو واحد پیشگامان دانش آموزی ،یک معاونت ستاد ناحیه بشاگرد و دو فرمانده حوزه در قالب لوح فردی و سازمانی تجلیل شدند.

ارسال نظرات