خبرهای داغ:
تفاهم نامه همکاری مابین موسسه خیریه آبشار عاطفه ها و جمعیت هلال احمر استان قزوین به منظور افزایش ارتباطات و فعالیتها، امضاء شد.
کد خبر: ۹۱۶۵۳۳۲
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، تفاهم نامه همکاری موسسه خیریه آبشار عاطفه ها و جمعیت هلال احمر امروز با حضور مدیرعامل و معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان و مدیر مسئول سازمان خیریه مردم نهاد آبشار عاطفه ها در این جمعیت امضا شد.

دکتر حسن آصفی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین با ابراز خوشحالی از فعالیت موسسات خیریه در دستگیری از نیازمندان بخصوص فعالیت جدی موسسه آبشار عاطفه ها، درباره اين تفاهم نامه اظهار کرد: در راستای مأموریتهای جمعیت هلال احمر استان قزوین و ارائه خدمات مشترک به منظور استفاده از ظرفیت های مشترک در عرصه رفع نیاز نیازمندان و استفاده بهینه از امکانات و همچنین به منظور هماهنگی بیشتر و کیفی سازی خدمات ارائه شده به مردم عزیز آسیب دیده، تفاهم نامه همکاری بین جمعیت هلال احمر استان قزوین و موسسه خیریه مردم نهاد آبشار عاطفه ها منعقد گردید.

وی افزود: جمعیت هلال احمر با توجه به وجود نیروهای متخصص و متعهدی که در اختیار دارد قادر است در تمام زمینه های فرهنگی، پشتیبانی، بهداشتی، درمانی و ... با موسسه همکاری کند.

آصفی تحقق فرامین مقام معظم رهبری در خدمت رسانی به افراد نیازمند و سلامت جامعه را از اهداف این تفاهم نامه عنوان کرد و افزود: پیشبرد طرحها و برنامه های مشترک دو طرف در حمایت از زندگی و سلامت انسانها با حفظ کرامت انسانی و رفع نیاز بیماران نیازمند، کمک به حفظ و ارتقاء سلامت جامعه با بهره گیری از توان تخصصی و عمومی جمعیت و مشارکت در گسترش نظام سلامت از طریق ارائه خدمات سلامت و آموزش در حوادث و شرایط عادی از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.

وی عنوان کرد: در این تفاهم‌نامه مقرر شد برنامه ریزی جهت اجرای دوره های آموزش امداد و کمکهای اولیه برای اعضاء تشکل ، اجرای برنامه های بشردوستانه ، صلح و دوستی و سلامت ، در اختیار گذاشتن مربی و تجهیزات آموزشی امداد و کمکهای اولیه ، اجرای برنامه های مشترک و استفاده از پتانسیل ها و امکانات یکدیگر در راستای اهداف سازمانی ، مشارکت در تامین هزینه دارویی بیماران نیازمند ، همکاری در زمینه تامین جهیزیه خانواده های نیازمند و اجرای طرح نیابت با مشارکت داوطلبان برای خانواده های نیازمند و سالمندان اجرایی شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان گفت: انعقاد این تفاهم نامه، زمینه را برای خدمت بهتر و سهلتر و عزتمندانه تر ، فراهم می کند و می تواند نمونه و الگویی برای همکاری سایر نهادها و موسسات با جمعیت هلال احمر و استفاده از ظرفیت جمعیت هلال احمر باشد.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها