مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: هرجا ولی مدار و ولایتمدار بودیم معجزه کرده ایم و هرجا رنگ باختیم و از آن فاصله گرفتیم دودی بلند شده که دشمنان و بدخواهان از آن دود بهره بردند.
کد خبر: ۹۱۶۵۳۲۶
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷

حجت الاسلام علی اکبرپور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در نهمین جشنواره مالک اشتر که در سالن اجتماعات شهید حسینعلی عالی در شهرستان زاهدان برگزار شد گفت: افرادی که منتخب می شوند مسئولیتهایشان چند برابر شده و رسالت آنها سنگین تر می شود.

وی افزود: مالک یار امام علی(ع) بود که از جایگاه ویژه و بالایی برخوردار بود، مالک دارای ویژگی های خاصی بود که اولین ویژگی او ولایتمداری و ولی مدار بود و برای او هم ولایتمداری و هم ولی مداری جا افتاد و یار ناب امام زمان خودش شد.

حجت الاسلام اکبر پور تصریح کرد: مالک ارادتمند ولی و هم سرباز ولی و هم ارادتمند جایگاه رفیع امامت و ولایت شد، پاسداران نشان دادند که کارنامه سپاه در ولایتمداری حرف ندارد و معدل ولایتمداری این نهاد سرآمد ولایتمداران زمان است که هرآنچه داریم ریشه آن در ولایتمداری است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: در طول تاریخ هرجا ولایتمداران حضور داشتند درخشیدند، هرجا شاخصه ولایتمداری بوده درخشیده است و امروز در همین دوران 40 ساله انقلاب خودمان نگاه کنیم، هرجا ولی مدار و ولایتمدار بودیم معجزه کرده ایم و هرجا رنگ باختیم و از آن فاصله گرفتیم دودی بلند شده که دشمنان و بدخواهان از آن دود بهره برد.

این مسئول با بیان این مطلب که ویژگی دوم مالک اشتر سیاستمدار و کاردان بود، گفت: پاسداران باید مانند مالک اشتر سیاستمدار و کاردان باشند،و دوست و دشمن خود را بشناسند.

اکبر پور جهاد و هجرت را سومین ویژگی مالک اشتر نام برد و خاطر نشان کرد: برای دفاع از مظلوم باید ایستادگی کرد،  مدافع مظلوم باشد، دشمن شناس، بصیر باید باشیم و وظیفه مهم ما در این زمان شناخت دوست و دشمن است .
 
وی اظهار داشت: مومن بودن مهم ترین شاخصه سربازان ولایت است، مومن باید چون کوه استوار و از آهن سخت تر در برابر مشکلات ایستادگی و مقاومت کند.
ارسال نظرات