فرمانده سپاه قدس گیلان با اعلام اینکه آمریکا با ادعای ابرقدرت بودن در مقابل ملت ایران زمینگیر شده است گفت: مقاومت بهترین و کم هزینه ترین راه در مقابل همه فشارها است اگرچه خیلی ها نظریه سازش یا مذاکره را پیشنهاد می‌دهند اما انتهای آن نابودی است.
کد خبر: ۹۱۶۵۳۱۴
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله پور صبح امروز در همایش استانی تبیین گام دوم انقلاب در پیشبرد مقاومت اسلامی در رشت با بیان اینکه بر همه واجب است که بیانیه گام دوم رهبر انقلاب را مورد توجه ویژه قرار دهند اظهار داشت: اگر میخواهیم پاسدار این انقلاب باشیم باید به بیانیه گام دوم عمل و توجه کنیم زیرا بی‌توجهی به آن سبب بروز انحراف می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به مقاومت و ایستادگی ملت ایران در طول چهل سال انقلاب اسلامی عنوان داشت: اکنون انقلاب اسلامی الگویی برای کشورهای مظلوم و محروم‌ است.

سردار عبدالله‌پور با تاکید بر لزوم تلاش در مسیر ایجاد تمدن نوین اسلامی تصریح کرد: مردم ایران صفحه جدیدی از تاریخ بشریت را رقم می‌زنند که دیگر ظلمی علیه هیچ مظلومی نباشد.

وی با اعلام اینکه آمریکا با ادعای ابرقدرت بودن در مقابل ملت ایران زمینگیر شده اذعان داشت: مقاومت بهترین و کم هزینه ترین راه در مقابل همه فشارها است اگرچه خیلی ها نظریه سازش یا مذاکره را پیشنهاد می‌دهند اما انتهای آن نابودی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان در ادامه تصریح کرد: گرگ‌های کراوات زده در کشتن انسان ها و از بین بردن منابع هیچ قیدی ندارند و فقط زبان مقاومت به آنها می‌فهماند که دوره ظلم به ملت ها گذشته است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره نتایج به دو مسیر مقاومت و سازش در آینده ابراز کرد: بیانیه گام دوم انقلاب به درس گرفتن از گذشته تاکید دارد و به ما درس مقاومت است.

عبدالله پور با بیان اینکه دوری از مواضع انقلابی سرعت پیشرفت را می‌کاهد گفت: دشمنان ما تماما حیله و نیرنگ هستند و نمیتوان با آن ها از راه مذاکره وارد شد؛ راه ما در بیانیه گام دوم است چنانچه درست تبیین شود به موفقیت خواهیم رسید.

وی با بیان اینکه باید دولت جوانان حزب اللهی به کار آمده و مشکل را حل کنند افزود: ما با ادم های لیبرالی که هیچ اعتقادی به انقلاب ندارند و فقط میخواهند از فرصت‌ها سوءاستفاده کنند نمیتوانم کنار بیاییم زیرا راه سعادت در حضور نیروهای انقلابی در همه عرصه های قدرت است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات