دبیر محرومیت‌زدایی قرارگاه سپاه گفت: تاکنون ۷۸ هزار سری جهیزیه توسط رده‌های سپاه با اعتباری بالغ بر ۴۶۸ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان تهیه و توزیع شده است.
کد خبر: ۹۱۶۵۳۰۴
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سردار سید ضیاءالدین حزنی امروز در حسینیه ثارالله ارومیه با اشاره به اینکه سپاه به همراه کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد مستضعفان اقدامات خوبی را با اهدای جهیزیه انجام داده است، اظهار کرد:دو هزار و ۲۳۶ سری جهیزیه توسط قرارگاه در سه استان‌های کردستان، آذربایجان‌غربی و آذربایجان‌شرقی اهدا شده که مبلغ هر سری از این جهیزیه‌ها ۶ میلیون تومان بوده است.

وی با بیان اینکه در این مرحله ۵۰۰ سری جهیزیه در آذربایجان‌غربی اهدا می‌شود، عنوان کرد: ۵۰۰ سری جهیزیه نیز در کردستان تهیه و توزیع شده است که همه این کالاها و اجناس تولید ایرانی بوده که ضمن کمک به نوعروسان موجب ایجاد شغل، رونق تولید، گردش سرمایه ملی، راه‌اندازی ازدواج آسان و هم تولید نسل می‌شود.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه با بیان اینکه تاکنون ۵۳ هزار جهیزیه توسط سپاه‌های استانی تهیه شده است، تصریح کرد: از این تعداد ۱۶ هزار جهیزیه توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه، هشت هزار توسط قرارگاه مرکزی و آستان قدس رضوی توزیع شده که بیشترین توزیعات توسط نیروی زمینی سپاه انجام گرفته است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۷۸ هزار سری جهیزیه توسط رده‌های سپاه با اعتباری بالغ بر ۴۶۸ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان تهیه و توزیع شده است، خاطرنشان کرد: همچنین ۱۱ هزار و ۷۹۸ طرح عمرانی در قرارگاه حمزه سید‌الشهدا(ع) انجام شده که چهار هزار و ۸۲۶ طرح مربوط به طرح‌های بهداشت و سلامت و ساخت یک هزار و ۵۴۶ واحد مسکونی با اعتبار بالغ بر ۵۷ میلیارد و ۴۰۳ میلیون تومان بوده است.

حزنی با اشاره به ساخت ۳۰۸ مدرسه با اعتبار بالغ بر هشت میلیارد و ۴۱۵ میلیون تومان گفت: انجام طرح‌های کشاورزی، آبخیزداری، کارآفرینی، اشتغال، توزیع لوازم التحریر، برپایی بیمارستان صحرایی، توزیع تحهیزات به دو هزار ۲۵۴ مدرسه، توزیع فرش‌های سجادی در مساجد، برگزارس 7 هزار و ۴۸۴ کارگاه با اعتبار ۹۵ میلیارد و ۲۲۷ میلیون تومان و برگزاری کلاس‌های آموزش اشتغال‌زایی از جمله آنها است.

انتهای پیام/ع

ارسال نظرات