خبرهای داغ:
سرپرست پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی تاکید کرد
سرپرست پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی گفت: باید برای برقراری ارتباط با دانشگاه‌های استان به صورت جدی تلاش شود.
کد خبر: ۹۱۶۵۲۹۷
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، علی‌محمد نیکبخت در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هم اکنون ۹۲ واحد فناور و ۱۲ شرکت دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری استان مستقر هستند، اظهار کرد: متاسفانه پارک علم و فناوری آن‌گونه که باید برای مردم شناخته نشده است.

وی تصریح کرد: مجموعه پارک علم و فناوری به صورت حرفه‌ای و با هدف توسعه نوآوری و انجام کارهای دانش بنیان در حال فعالیت است تا بتواند نیاز جوانان نخبه استان را فراهم کند.

سرپرست پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی گفت: اولویت پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی با توجه به تولیدات شرکت‌های فعال، توجه به نیازهای استان و سرمایه‌گذاری در این بخش است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه پارک علم و فناوری با تمامی دانشگاه‌های استان ارتباط دارد، افزود: روسای دانشگاه ارومیه و علوم پزشکی استان از اعضای هیئت امنای پارک علم و فناوری هستند و در حال رایزنی برای ایجاد مرکز رشد در شهرهای پرجمعیت استان هستیم.

نیکبخت با اشاره به اینکه پارک علم و فناوری در سیاست‌های اجرایی و مالی شرکت‌ها هیچ دخالتی ندارد  اظهار کرد: رسالت آن صرفا رسالتی حمایتی به منظور حمایت و ارائه تسهیلات به این شرکت ها بوده و شرکت‌های مستقر در پارک تماما از مالیات معاف هستند.

وی گفت: پارک علم و فناوری در کنار فراهم آوردن مجوزها، معافیت‌ها و مشاوره‌های حقوقی رایگان برای شرکت‌ها و مراکز رشد، تسهیلات بانکی و حمایت مالی نیز ارائه می‌دهیم.

سرپرست پارک و فناوری اظهار کرد: مجموعه پارک علم و فناوری به صورت حرفه‌ای و با هدف توسعه نوآوری و انجام کارهای دانش بنیان در حال فعالیت است تا بتواند نیاز جوانان نخبه استان را فراهم کند.

وی تصریح کرد: پارک علم و فناوری نیاز جدی به  حمایت مسئولان و نمایندگان دارد چون با مشکلات جدی روبه رو هستیم.

انتهای پیام/ع

ارسال نظرات