خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان البرز:

مکتب محوری اصل لازم در فعالیت رسانه ای/ لزوم توجه ویژه به دانش و پژوهش

حجت الاسلام شجاعی مهر در اولین همایش بسیج رسانه شهرستان البرز گفت: اولین دغدغه رهبر توجه به علم و پژوهش است، همانطور که در بیانیه گام دوم در اولین قدم به این امر اشاره شده و در عرصه رسانه باید به این مهم توجه گردد.
کد خبر: ۹۱۶۵۲۸۷
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرگری بسیج در قزوین، حجت الاسلام حسن شجاعی مهر مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در اولین همایش بسیج اصحاب رسانه شهرستان البرز با بیان ان نکته که خبرنگار باید خود را محک بزند و ببیند چه نمره ای در تراز  خبرنگار حرفه ای و صادق میگیرد، بیان کرد: خبرنگار تراز باید در اولین حرکت دغدغه مکتب محوری داشته باشد.

وی تبیین کرد: مهمترین بحث در رسانه و سایر زمینه ها مکتب محوری و در قدم بعدی ولایتمداری، اطاعت و همراهی با ولی زمان است.

شجاعی مهر اذعان کرد: خبرنگار باید تلاش کند که معنویت افزا باشد خصوصا در جامعه امروز باید این دغدغه در رسانه دیده شود همچنین آرمانخواهی باید از خصایص خبرنگار باشد، هدف اصلی در پستی ها و بلندی ها نباید فراموش شود.

این مسوول تبیین کرد: پاسداشت شعائر انقلاب نباید فراموش شود و ارزشها همواره باید یادآور شوند و نباید در این موضوع عقب نشینی صورت بگیرد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان البرز تصریح کرد: مهمترین دغدغه ای که رهبر معظم انقلاب بارها به آن تاکید داشته اند اتحاد و حفظ و ایجاد انسجام ملی است، در جامعه اسلامی نباید نگران خودی ها باشیم، اگر خط اصلی را گم کنیم گل به خودی میزنیم. 

حجت الاسلام شجاعی مهر با بیان این نکته که  در انتشار اخبار باید دقت لازم اتفاق بیفتد اذعان کرد: دروغ نباید گفت ولی هر راستی را هم نباید گفت چرا که ظرفیت عموم با خواص متفاوت است.

وی یاد آور شد: امروز در صحنه تبادل فرهنگی قرار داریم لذا باید مراقب باشیم در شرایطی که همه قدرت ها برای صدور فرهنگ خود برنام های دقیق دارند دچار تهاجم فرهنگی نشویم.

شجاعی مهر تصریح کرد: اولین دغدغه رهبر توجه به علم و پژوهش است، همانطور که  در بیانیه گام دوم در اولین قدم به این امر اشاره شده و در عرصه رسانه باید به این مهم توجه گردد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان البرز بیان کرد: الگو نمایی و الگو سازی در اسلام به وفور یافت میشود، اسلام دین زیبایی و شادابی است.

این مسوول با اشاره به زوایای مختلف شغل خبرنگاری مطرح کرد: جامع نگری باید زمیمه این شغل باشد، کلیات نباید هزینه جزئیات شود امانت و صداقت ویژگی رسانه است ، باید به صورت حرفه ای صداقت لحاظ شود.

حجت الاسلام شجاعی مهر در خاتمه بیان کرد: پویایی و نو آوری و نشاط باید ویژگی رسانه باشد تا بتواند به نتیجه برسد. رسانه های کشور 

زیبایی دستاوردهای انقلاب را بیان کنند چرا که نگاه به بیرون و دستاوردهای سایرین تنها  بزرگنمایی آنان خواهد بود.

۱۰۰۴/پ۳۰/ب

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار