خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی بنیاد تعاون بسیج استان سمنان با بیان اینکه رسانه‌ها در حق رزمندگان استان سمنان در عملیات مرصاد کوتاهی کردند گفت: باید حصار تبلیغاتی را به فرموده رهبر انقلاب شکست و در ابتدا باید به دانش و پژوهش مسلح شد.
کد خبر: ۹۱۶۵۲۸۴
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴
کوتاهی رسانه‌ها در حق رزمندگان استان سمنان در عملیات مرصاد/حصار تبلیغاتی دشمن را باید شکستبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علی خالقیان در مراسم تکریم و معارفه مدیر جوانسیر شعبه شاهرود با حضور مدیرعامل شرکت بین المللی جوان سیبر کشور و هیئت همراه در سالن جلسات کانون جوانان بسیج شاهرود در سخنانی با خیرمقدم به حاضرین در جلسه با اشاره به اینکه شاهرود در این چهار دهه افتخاراتی زیادی آفریده و بیش از هزار شهید و تعداد زیادی جانباز و رزمنده تقدیم کرده است افزود: استان سمنان از نظر شاخصه ایثارگری در رتبه دوم کشوری است که از نظر تعداد شهدا رتبه سوم و جانباز و ایثار رتبه دوم از نظر تعداد جمعیت در کشور را به خود اختصاص داده است.
وی با بیان اینکه استان و شهرستان شاهرود با حضور رزمندگان شجاع خود حماسه‌ها در دوران دفاع مقدس آفریده است، یاد و خاطره ۶۷ شهید عملیات مرصاد را گرامیدات و گفت: بیشتر شهدای این عملیات از استان سمنان و شهرستان شاهرود هستند، اما متاسفانه در رسانه‌ها خیلی به نقش رزمندگان استان در مرصاد نمی‌پردازند.
مسئول نمایندگی بنیاد تعاون بسیج استان سمنان با اشاره به خاطرات شهید صیادشیرازی اظهار کرد: این شهید بزرگوار بیان می‌کند وقتی صبح چهارم مرداد با هلی کوپتر برای رصد منطقه بالای تنگه رفتیم خاکریزی را دیدیم که بر روی تنگه زده شده و نوشته است این خاکریز کار ملائک و فرشتگان است.
وی بیان کرد: با امداد‌های الهی در آن زمان رزمندگان استان و مهمات در آن منطقه حاضر بوده و خاکریز زده می‌شود که اگر زده نمی‌شد منافقین یک جنگی مانند سوریه اگر انقلاب سقوط نمی‌کرد را به راه می‌انداختند و کشور را چند سال درگیر می‌کردند و این‌ها رشادت رزمندگان و شهدا استان سمنان را نشان می‌دهد.
خالقیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نگاه مقام معظم رهبری به مسئولیت اظهار کرد: رهبری انقلاب دو نوع نگاه را در انجام مسئولیت فردی و اجتماعی بیان می‌فرمایند، که یک نگاه معیارگرا و یک نگاه تکلیف گرا است که در نگاه تکلیف گرا، تسلیم رضای خدا می‌شوی مانند عیدقربان که حضرت ابراهیم (ع) تسلیم است و امام حسین (ع) با این نگاه وارد کارزار مقابله با یزیدیان شد که شکست و پیروزی مهم نیست و رضای حق مد نظر است.
وی با اشاره به نگاه دوم که معیارگراست گفت: این نگاه کاسب کارانه است و سود و منفعت برای کسب مسئولیت در آن دخیل است و اینجا اختلاف ایجاد می‌شود بین حرف و عمل که این نگاه را نباید داشته باشیم.
معاون هماهنگ کننده سپاه استان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید رهبری بر جوانان اظهار کرد: رهبری در این بیانیه ۴۱ بار کلمه جوان را بکار برده اند و این توجه به نسل جوان و کارکرد این قشر را در گام دوم انقلاب نشان می‌دهد.
وی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر حصار تبلیغاتی دشمن گفت: رهبری تاکید دارند که باید حصار تبلیغاتی دشمن را بشکنند که در این راستا توصیه اول دانش و پژوهش است که اگر دانستیم، می‌توانیم.
خالقیان با تقدیر و تشکر از همه عزیزان شرکت جوانسیر در شعبه استان است از مدیرعامل این شرکت درخواست کرد تعداد شعبات این شرکت یا تعداد خودرو‌های این شرکت در استنان سمنان و بویژه در شهرستان سمنان و شاهرود با علت جمعیت زیاد افزایش دهد.
در این مراسم از زحمات یحی دین پرور تقدیر و علی اکبر دلخواه به عنوان مدیر جدید شرکت جوان سیر شعبه شاهرود با حضور فرماندهی و نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود معرفی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها