معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت:باصدور بیانیه گام دوم انقلاب،رهبری درصدد آماده کردن جوانان برای یک حرکت عمومی فراگیر عمق دار در ادامه مسیر هستند.
کد خبر: ۹۱۶۵۲۷۹
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷

سردار یدالله جوانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگارخبرگزاری بسیج بابیان اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب قشر خاصی را مخاطب قرار نداده اند،اظهار داشت:مخاطبان این بیانیه مسئولان،احزاب،گروه ها وعموم مردم به ویژه جوانان می باشند.

 وی بااشاره به اینکه رهبری چهل ساله دوم انقلاب را به گام دوم تشبیه کرده اند،خاطرنشان کرد: جوانان در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس نقش بسیار مهمی را ایفا کردند و امروز قشرجوان باید به صحنه آمده ودر راستای پیشبرد اهداف بیانیه گام دوم انقلاب گام بردارند.

 معاون سیاسی سپاه پاسداران به ریشه‌یابی مشکلات موجود در کشور توسط جوانان انقلابی اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب با بیان موضوعات مختلف از جمله اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، عدالت، اخلاق و معنویت، مشکلات موجود در کشور را بیان و به نوعی ریشه‌یابی کرده‌اند.

 سردار جوانی با اشاره به اینکه به تنهایی هدف والای گام دوم انقلاب میسر نمی‌شود ،افزود:به منظور تجزیه وتحلیل بیانیه گام دوم،در مرحله اول باید گفتمان سازی انجام پذیرد که سپاه پاسداران این مهم را در دستور کار خود قرار داده است.

 وی به همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در زنجان اشاره کرد وگفت:این همایش باهدف گفتمان سازی وبامحوریت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در جهت شکل دهی به حرکت جوانان می باشد.

 این مقام مسئول در پایان افزود:امید است که تمامی مسئولین ،نهادها وعموم مردم به ویژه جوانان با توجه به اقتضای موقعیت خود،در راستای پیاده سازی وتبیین بیانیه گام دوم انقلاب گامی هرچند کوچک بردارند.

 

 

ارسال نظرات