فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: عقبه اشراف مدیریت و فرماندهی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشات گرفته از مکتب امام و امروز از مقام معظم رهبری و شهدا است.
کد خبر: ۹۱۶۵۲۵۵
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳

سردار امان اله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در نهمین جشنواره مالک اشتر که با حضور مدیران، فرمانده هان منتخب حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج خواهران و برادران در سالن جلسات کانون شهید عالی شهرستان زاهدان برگزار شد، گفت: جشنواره مالک اشتر و مسئله اشراف ضروریتی در فرماندهی و رده‌های نیرو‌های مسلح دارد و اقدام این فرامین از سوی مقام معظم رهبری است.

وی افزود: اصل هدف ما از اشراف تبیین امورات، برنامه‌ها و کار‌ها است و هم اینکه از این منظر مدیران و فرماندهانی که در این حوزه تلاش می‌کنند، افرادی که موفقیت هایشان شاخص‌تر و بارزتر است به شکلی در این قالب تجلیل شوند.

سردار گشتاسبی ادامه داد: انتظار ما از فرماندهان این است که باورمان بشود امروز اگر موفقیتی در حوزه‌های مختلف کسب می‌کنیم به واسطه اشراف و تسلط و جدیت فرماندهان در حوزه کاری است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: منزلت و جایگاه قوی این حوزه را مشاهده می کنیم،  باور و اعتقاد ما بر این است که امروز اشراف یکی از مولفه‌هایی است که می‌تواند در بحث انسجام بخشی و اینکه فرماندهان در حوزه مدیریتی با تلاش، جدیت، پیگیری و شناخت خودشان از حوزه سرزمینی خود دفاع می‌کنند، باشد.

این مسئول ادامه داد: اشراف ابلاغ فرمانده معظم کل قواست که این مهم و مدیریت در سپاه برگرفته از خون پاک و مطهر شهدایی است که برای زیرساخت‌های سپاه و شکل گیری سپاه در طول دوران عمر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه هشت سال دفاع مقدس مدیران صحنه‌ای و در صحنه را تربیت کرد، برای سپاه یک امر مهم و یک بازوی قدرتمند و یک سپاه مقتدر، سپاه بصیر و آگاه در همه مولفه‌ها  را شکل داد.

گشتاسبی ادامه داد: در شرایط کنونی و فعلی مسئولیت مسئولان و مدیران تبیین و تداوم این مسیر نورانی است که با انگیزه در تمام حوزه‌ها و انگیزه در سپاه که می‌تواند شاخص باشد، در تمام زمینه‌ها نقش آفرینی کند شهادت فرزندان دلیر این نظام و این مردم در کسوت فرماندهی و مدیر در دوران دفاع مقدس بود.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان عقبه اشراف، مدیریت و فرماندهی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نشات گرفته از مکتب امام و امروز از مقام معظم رهبری و شهدا برشمرد و اظهار داشت: اگر می‌خواهیم امروز اشراف ما آگاهی، رشدما توان، انگیزه ما باقی بماند فرمانده با ایمان و فرماندهی که در تمام سطوح با اعتماد و اعتماد مدیریت کند باشد.
ارسال نظرات