خبرهای داغ:
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایستادگی رمز عزت و عظمت ملت ایران اسلامی به شمار می‌رود.
کد خبر: ۹۱۶۵۲۱۶
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سردار سرتیپ حسین سلامی در مراسم افتتاحیه ۳۲۰۰ پروژه عمرانی و ۱۲۵۰ پروژه محرومیت زدایی که با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و جمعی از مسئولان در حسینیه ثارالله ارومیه آغاز شد، اظهار داشت: آذربایجان غربی خطه رزمندگی و جان نثاری مردان غیوری است که در دوران انقلاب اسلامی موجب ماندگاری انقلاب اسلامی شدند.

وی، افزود: دیروز در بازدید از مرزهای منطقه شاهد تغییرات دلنواز، چشم نواز، حیرت انگیز و باصلابت بودیم که چگونه فرزندان انقلابی این ملت سینه ستبر کوه‌ها را شکافته‌اند و جاده‌ها را عبور داده اند تا راس قله‌های دست نایافتنی برسند.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: تسخیر و تسلیم قله‌ها توسط نیروهای مومن و رزمندگان اسلام باعث ایجاد امنیت پایدار، استقلال و عمت و امنیت سرزمین و شکوه تمدن محفوظ بماند.

سردار سلامی در ادامه سخنان خود ابراز کرد: من به سهم خودم دست رزمندگان غیور و فداکار که با روحیه امیدبخش ایستاده‌اند و تنها پیامشان این بود که «سلام ما را به رهبر برسانید و بگویید تا آخر ایستاده ایم» را می‌بوسم.

وی با بیان اینکه ایستادگی در برابر دشمنانی که در تلاش برای نفوذ به درون ملت هستند رمز عزت و عظمت رزمندگان این منطقه است، تاکید کرد: اینجا سرزمین تشییع جنازه سیاست قدرت‌های بزرگ و به گورستان سپردن سناریوهای بیگانگانی است که به تخریب نظام امنیت ملی کشور اندیشیده‌اند.

آذربایجان غربی مقر شکست آرزوهای ۴۰ ساله دشمنان این مرز و بوم است

فرمانده کل سپاه پاسداران ‌اظهار کرد: آذربایجان غربی مقر شکست آرزوهای ۴۰ ساله دشمنان این مرز و بوم است ما بر اساس ایمان، اسلام و ایران متحد هستیم و هیچ دشمنی در هیچ مقیاسی قادر به وارد آوردن کوچکترین آسیب بر پیکره این امت واحده نیست.

سردار سلامی تصریح کرد: شکوه و بزرگی ما به عبور از مشکلات و نبرد با دشمنان بزرگ و متوقف نشدن در برابر دشمنان است، دجهان امروز اعتلای قدرن، فرهنگ و شوکت ملت ایران را ستایش می‌کند.

وی اذعان کرد: همه جهان قدرتمند تصمیم گرفته بود ایران را تجزیه و ملت را تسلیم کند، این سیاست‌ها واقعی بودند اما در مقابل آن‌ها یک حقیقت زنده همانند نام امام کبیر انقلاب(ره) وجود داشت.

فرمانده سپاه پاسداران ملت ایران در پرتو ولایت رهبران بزرگشان با اسلام پیوندی برقرار کرده که بر همان اساس حقیقت زنده ایستادگی پایان ناپذیر شکل گرفته است، هر تهدید دشمن به یک فرصت بزرگ تبدیل شده تا ملت خود را به فرازهای پیشرفت و اقتدار و عزت برساند، هرچه خواستند ملت را تحت فشار قرار دهند ملت به برکت نور ولایت فرصتی برای قدرتمند شدن ساخت.

با وجود تحریم‌ها به پیشرفت‌های عظیم دست یافتیم

سردار سلامی گفت: با وجود تحریم‌ها به پیشرفت‌های عظیم دست یافتیم و نشان دادیم که بدون عبور از مرز تحریم‌ها نمی‌توان به اقتصاد شکوفا رسید، رهبران دشمنان ما فاقد تدبیر هستند و به همین دلیل تمام اندیشه هایشان اشتباه است.

وی خاطرنشان ساخت: می‌خواستند با تقویت تکفیری‌ها به مقابله با انقلاب اسلامی برخیزند اما همه دیدند که چگونه این اقدام باعث تعالی انقلاب اسلامی و شکست مرتجعان غربی در برابر حزب الله و جبهه مقاومت شد، شکل‌گیری جبهه مقاومت در برابر جبهه کفر نشان داد که چگونه می‌توان با تفکر انقلابی در برابر زر و زور ایستاد.

فرمانده کل سپاه پاسداران اذعان کرد: این یک اشتباه بزرگ استراتژیک بود که نشانه بارز آیات قرآن است، ما آموخته‌ایم که باید تولید کنیم، کشف کنیم و بدون تکیه بر بیگانگان برای خود باشیم.

سردار سلامی تصریح کرد: وحدت و پیوند قلب‌هایمان و تقسیم شادی‌هایمان در برابر تحریم‌ها موجب شده تا امروز مهندسان جوان کشور با الهام از نور ایمان در حال اهتراع پیچیده ترین سیستم‌ها برای اداره کشور هستند، خوداتکایی در اغلب عرصه‌ها اتفاق افتاده و برای ادامه حیات به هیچ کشوری وابسته نیستیم.

وی با تاکید بر اینکه تنها راه نجات ما دوری از دشمن و فاصله از اوست، افزود: منطق مذاکره امروز دیگر مسخ شده و ملت می‌دانند هرچه دشمن می‌گوید نسخه شکست دادن ما است و او مذاکره را برای شکست ما می‌خواهد او از ما تسلیم می‌خواهد نه عزت، مذاکره راهی برای تسلط بیشتر دشمن است.

انتهای پیام

ارسال نظرات