خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه انصارالرضا(ع):

شكستن محاصره تبليغاتی دشمن و پرورش نهال امید کار جهادی جوانان است

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه انصارالرضا(ع) گفت:نخستين كار جهادي جوانان طبق نظر رهبري در بيانيه گام دوم انقلاب، شكستن محاصره تبليغاتي دشمن و پرورش نهال اميد در خود و ديگران است.
کد خبر: ۹۱۶۵۱۹۳
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسيج از خراسان جنوبی، علی فرخنده مسئول فرهنگی و اجتماعی سپاه انصارالرضا(ع) در نشست سیاسی کارکنان ناحیه بسیج سپاه زیرکوه به تبيين تخصصی بيانيه گام دوم انقلاب پرداخت و گفت: اين بيانيه حاصل 30سال فرامين رهبري و حضرت امام(ره)است.

وی اضافه کرد: رهبري در اين بيانيه عمليات رواني دشمن و واقعيات جامعه را از هم تفكيك كرده اند و در اين بيانيه كارنامه مديران و واقعيات انقلاب اسلامي از هم تفكيك شده اند و گفتمان واحد برای نخبگان جامعه ارائه شده است.

فرخنده ادامه داد: رهبري معظم انقلاب در بيانيه گام دوم انقلاب خطاب به جوانان مي فرمايند " جوانان با نگاه انقلابي، روحيه انقلابي و عمل جهادي شانه هاي خود را زير بار مسئوليت قرار دهند".

فرخنده در ادامه افزود: نخستين كار جهادي جوانان طبق نظر رهبري در بيانيه گام دوم انقلاب، شكستن محاصره تبليغاتي دشمن و پرورش نهال اميد در خود و ديگران است.

مسئول فرهنگي و اجتماعي سپاه انصارالرضا(ع) با بيان اينكه، ما براي رويارويي با دشمن بايد ظرفيت ها و آسيب هاي جبهه خودي و فرصت و تهديدات جبهه ي دشمن را بخوبي بشناسيم و بعد بر اساس آن در مقابل دشمن نقشه راه خود را طراحي كنيم،گفت: رهبري در بيانيه گام دوم انقلاب، نيروي انساني متعهد و كارآمد با زيربناي اصيل و عميق ديني و ايماني را مهم ترين ظرفيت دانست.

وی، فراموشي شعارهاي اساسي انقلاب را از مهمترين آسيب هاي جبهه ي خودي بيان كردند و افول قدرت نظام سلطه را فرصت و رسانه هاي ضد اخلاق را تهديد معرفی کرد.

فرخنده در پايان با توجه به محتواي بيانيه گام دوم انقلاب گفت: قطار انقلاب به سرعت در حال حركت است و اين قطار داراي 3كابين است،كابين ديروز كه بايد خوب شناخته شود و از گذشته تجربه و عبرت گرفته شود،كابين امروز كه بايد با گفتمان انقلابي و عمل جهادي به پيش برود و كابين فردا، كه نگاه بايد براي ظهور باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار