فرمانده پایگاه شهدای فلسطین توحید سبزوار در گفتگو با «بسیج»:
محسن خیرآبادی گفت: از مسوولین انتظارمی رود قبل از اینکه اول فرهنگ سازی به بعد اسیب شناسی عفاف و حجاب بپردازند که چه راهکارهایی بهتر است عملیاتی شود.
کد خبر: ۹۱۶۵۱۹۲
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵

محسن خیرآبادی فرمانده پایگاه شهدای فلسطین توحید سبزوار در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: از مسوولین  انتظارمی رود قبل از اینکه اول فرهنگ سازی به بعد اسیب شناسی عفاف و حجاب بپردازند که چه راهکارهایی بهتر است عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه حجم کار رسیدگی به حجاب و عفاف سنگین است افزود: نیروی انتظامی به تنهایی متولی این کار است این در حالی است که حجم کار خیلی سنگین است و باید سایر دستگاه های اجرایی هم کمک کنند.

خیرآبادی در ادامه افزود:  اگر در شهرستان سبزوار گشتی بزنید می توان حجم کاری که  روی زمین مانده است را مشاهده کرد باید بخشنامه ای فراهم شود تا همه دستگاه ها و نهادهای دولتی  نسبت به این حجاب و عفاف دغدغه داشته باشند .

 این فرمانده بسیج خاطرنشان کرد: یک طوماری  در زمینه بحث رسیدگی به عفاف و حجاب در سطح مساجد  سبزوار و در جایگاه نماز جمعه نوشتیم تاکنون توسط 2000 نفر امضا شده است  و به قوه قضاییه ارسال کردیم  تا قوه قضاییه امر به معروف و نهی از منکر را  انجام دهد .

ارسال نظرات