خبرهای داغ:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرودگفت:زندگانی ساده، بی‌آلایش و پر محتوای معصومین (ع) می‌تواند الگوی مناسبی برای ازدواج، تربیت فرزندان و دیگر مباحث پیرامون زندگی ما باشد.
کد خبر: ۹۱۶۵۱۶۱
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
زندگی ساده و بی‌آلایش معصومین (ع) می‌تواند الگویی برای ازدواج باشدبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رضا مهدیان، به مناسبت هفته ازدواج در جشنی که در تالار بهمن مجتمع فرهنگی هنر مهر شاهرود برگزار شد، اظهار کرد: زندگی ساده، بی‌آلایش و پر محتوای معصومین (ع) می‌تواند الگوی مناسبی برای ازدواج، تربیت فرزندان و دیگر مباحث پیرامون زندگی ما باشد.
وی در ادامه افزود: هدف معرفی الگو‌های مناسب و واقعی در زمینه ازدواج، به منظور ترویج فرهنگ ازدواج آسان در بین جوانان است که با معرفی و آشنا کردن زوجین با سیره ائمه (ع) این مهم محقق می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود همچنین تصریح کرد: همتا بودن، قناعت و ساده زیستی، دوری از اشرافی‌گری و تجملات، سخت نگرفتن بر همدیگر، ملاک قراردادن معیار‌ها و خصوصیات معنوی و دینی و اخلاقی، مهریه پایین، بنا کردن زندگی بر پایه محبت و عشق واقعی از روی شناخت، حجب و حیا از معیار‌های انتخاب زوج‌های موفق با توجه به سیره ائمه اطهار (ع) باشد.
در پایان یادآور می‌شود این جشن با اجرای نمایش کمدی و موسیقی به همت موسسه مردم نهاد «روزنه زندگی شاهوار» و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود برای علاقه‌مندان برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها