خبرهای داغ:
در سفر جانشین سازمان بسیج عشایری کشور به اصلاندوز انجام شد:

از دیدار با سران ایلات و طوایف عشایر تا برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان اصلاندوز

با حضور جانشین سازمان بسیج عشایری کشور برنامه های مختلفی در شهرستان اصلاندوز برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۵۱۳۷
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲

به گزارش بسیج عشایری از اردبیل،جلسه تعامل و هم اندیشی سران ایلات،طوایف و ریش سفیدان عشایر شهرستان اصلاندوز با حضور سرهنگ احمد سعیدی جانشین سازمان بسیج عشایری کشور و فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری در محل دفتر فرماندهی ناحیه برگزار شد.

در این جلسه هریک از سران عشایر مسایل،مشکلات و خواسته های خود را مطرح کردند.

در پایان این جلسه سران ایلات و طوایف عشایر استان وحدت و همدلی و همچنین خشم و انزجار خودشان را نسبت به آمریکا نشان دادند.

همچنین جلسه شورای اداری شهرستان اصلاندوز با هدف بررسی مسایل و مشکلات عشایر شهرستان با حضور جانشین سازمان بسیج عشایری،فرماندار،فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری و جمعی از مسئولان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

سید عباس مینایی فرماندار شهرستان اصلاندوز با ارائه گزارشی از مشکلات عشایر این شهرستان ،عشایر منطقه را سرآمد عشایر استان دانست و افزود:عشایر به عنوان تولید کننده گامی موثر در جهت رونق تولید برداشته اند و حل مشکل این قشر زحمتکش را ضروری خاطر نشان کرد.

سرهنگ سعیدی جانشین رئیس سازمان بسیج عشایری کشور در جلسه شورای اداری شهرستان اصلاندوز از برگزاری کنگره ملی ده هزار شهید جامعه عشایری کشور در جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خبر داد و آسایش و امنیت کشور را در گرو خون شهدا دانست.

در ادامه جانشین سازمان بسیج عشایری کشور به همراه فرمانده سپاه ناحیه عشایری ضمن دیدار با خانواده های گرانقدر شهید سلیمان اسلامی در روستای اسمعلی کندی و شهید قربانعلی اسبقی در بخش بران شهرستان اصلاندوز با آرمانهای والای شهدا تجدید بیعت کردند.

دیدار سرهنگ سعیدی با فرماندار شهرستان اصلاندوز جهت تبریک شهرستان شدن و انتصاب مینایی بعنوان فرماندار این شهرستان و بازدید از نحوه فعالیتهای حلقه ها و طرح تابستانی جوانه های صالحین برادران و خواهران در مساجد و پایگاههای مقاومت بسیج از دیگر برنامه های سفر جانشین بسیج عشایری کشور به شهرستان اصلاندوز بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار